Het "Dikke" Buiken Topic!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Mer1980

Re: Het "Dikke" Buiken Topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-05 19:19

Tjee Inge als Lio zo doorgaat heeft Ro haar veulen nog eerder Haha!

En wat is Kila MEGA dik en haar buik lijkt wel scheef te hangen? is de toekomstige baby een sumo worstelaar. Haha!

Wendy_Komen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-05 19:29

Bedankt voor de leuke reacties op Kila! Ik vind het er zo NIET uitzien die uier aan de achterkant Bloos Haha!
Mijn luchtbed is opgepompt, en die van Mariska gaan we vanavond opblazen (mariska is zo gek om met mij mee te doen Haha! Ben er wel blij mee, want dat is wel zo gezellig, maar als we daar dadelijk nog 3 weken liggen voel ik me toch wel wat schuldig... Bloos )
Wel handig geregeld, de stallen staan schuin onder de hooizolder, en heb dus de luchtbedden bij het randje liggen. Ik kan dan zo vanaf het bed de stal in kijken zonder dat Kila dat weet.. EN ik hoef mijn bed niet uit om te kijken, en dat is toch ook wel heeeeel fijn Haha!

Vanavond 3 veulens? Kila, Vanta en Bubbels?? Clown

Wendy_Komen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-05 19:33

@ Merilyn: Dat zou me niets verbazen. Al vaak mee gemaakt dat Kila buik ineens op 1 plek 10 cm. naar me toe kwam!!! Haha! Arme Kila!

Boldly

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-05 19:39

Sommige veulens zitten toch liever, wat langer in de buik van moeders! Er moeten er best veel en ik vind dat er ook al aardig wat gekomen zijn zoals je in de kraamstal ziet!

@wendy_kila, ik vind Kila echt een gave Tinker! Ik ben erg benieuwd wat er uit gaat komen! Bij ons rekenen ze idd ook een maand terug na de dekdatum. Soms komt het wel precies uit. Haar uiers vind ik echt zo grappig! Ze zijn alleen nog niet echt geplopt he?

@Odess, heb jij toevallig ook uierfoto's? Ben benieuwd hoe die er uit zien. Die van Bold zijn best strak en aardig groot. Ik ging ze vandaag schoonmaken en er kwam een beetje rood achtig spul uit Verward Na het longeren, was het wel afgezakt, ze ging ook tekeer als een gek!

Boldly is nu 315 dagen drachtig, ze is altijd goedgehumeurd. En soms best actief, zoals vandaag. Ze deed zowat handstand tijdens longeren! Arm veulen!

Vandaag na het poetsen:
Afbeelding

Nog steeds mooi gepoetst:
Afbeelding

Daar ging mijn poetswerk...:
Afbeelding

Zo zag ze erna uit:
Afbeelding

Uierfoto's, ze zien er strak uit he:
Afbeelding

Afbeelding
Na het longeren waren ze wel weer helemaal afgezakt, dat zag er voor haar wel lekkerder uit. Ik mag er wel aankomen.

PhiaBink

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-05 19:54

o, even een paar uur niet achter de PC en we zijn 3 pag. verder en nog geen VEULEN!!!!!!!!!!!!!!!! Boos! Rot meiden, kom op! Leg dat boek van Macy in de hoek en laat dat daar liggen. Anders geen wortels e.d. meer!

Famosa had dus vanmorgen geen uier en vanmiddag weer wel Verward Ik hoop toch echt dat ik net op tijd haar brievenbus had dicht geplakt.
Vulva is normaal, banden ook. Ze krijgt nog steeds geen merrie brok. Ik durf het niet te geven. Ik wacht dat het veulen er is.

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-05 20:16

Tjee Phiabink ze laat je wel wachten he Haha! Hoe gaat het met de computer?

Y_DG

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-05 20:19

Even update van Quirina Haha! Haar banden zijn slap en haar vulva staat wat open...Maar haar uier is nog niet op zn maximum maar bij het eerste veulen gebeurt dat nog hoor ik hierzo Tong uitsteken Maar we moeten van de VA haar goed in het oog houden en dan zien we wel Tong uitsteken Normaal gezien ga ik haar morgen the birthalarm opzetten... Hier een paar foto's van haar vandaag:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Dus we zien wel wat er van komt maar ik hoop dat ik zo snel mogelijk een veullie in mn armen heb Haha!

PhiaBink

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-05 20:22

Merilyn schreef:

Ze laat me niet wachten hoor Frusty . De puntjes worden nu denk ik op de i gezet. Ze is met de afwerking bezig Haha!

Mijn PC doet het nog wel, maar vraag niet hoe Boos! Ik hoop morgenmiddag mijn nieuwe te hebben. Ik kan dan weer wat foto's van uiers downloaden.

TE KOOP, t.e.a.b.:
Compaq presario uit 1998. Met de meegeleverde extra gebruiksaanwijzing is hij nog redelijk goed te gebruiken Haha! Je kan surfen en verder

PridesRanch

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-05 20:23

Ga eens even bij Pride kijken. Haar uiers zijn zo hard dat je er amper een vinger tussen kan krijgen. Ze had inderdaad vandaag kegeltjes. 3 of 4. Ben benieuwd!!!! Camera is geladen. Knipoog

PhiaBink

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-05 20:24

Kom op Pride, extra wortels, appels en ander lekkers als je hem vanavond uit poept.

PridesRanch

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-05 20:25

PhiaBink schreef:
Merilyn schreef:

Ze laat me niet wachten hoor Frusty . De puntjes worden nu denk ik op de i gezet. Ze is met de afwerking bezig Haha!

Mijn PC doet het nog wel, maar vraag niet hoe Boos! Ik hoop morgenmiddag mijn nieuwe te hebben. Ik kan dan weer wat foto's van uiers downloaden.

TE KOOP, t.e.a.b.:
Compaq presario uit 1998. Met de meegeleverde extra gebruiksaanwijzing is hij nog redelijk goed te gebruiken Haha! Je kan surfen en verder

Dat meen je niet. Wij hebben dus óók een Presario uit '98 waar je niks meer mee kan, behalve surfen. Als je 'm opgestart krijgt. Als je al Compaq koopt, bestel dan gelijk Prozac. Boos! Kleredingen zijn het.

PridesRanch

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-05 20:28

PhiaBink schreef:
Kom op Pride, extra wortels, appels en ander lekkers als je hem vanavond uit poept.

Uitpoepen klinkt zo onaardig. Vork

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-05 20:37

Ik ben hier al een tijdje niet meer geweerst. Heb even heel snel gekeken en volgens mij is het bij een paar mensen weer heel spannend! OK dan!

Kleine update van Ginger, uiers blijven oppeens klein, ook na stalrust zijn ze niet meer zo groot als drie weken terug. Buikje is iets dikker en lager, maar nog niet echt veel.
Afbeelding Afbeelding

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-05 20:50

Vraag me af of Lady haar moedergevoelens weer boven komen. Sinds zaterdag is ze de hele dag aan het kroelen met haar dochter, Jitkse, van 2. Snel even mijn camera gepakt en even op de foto gezet

Afbeelding
Buik kun je aardig zien, vanaf veraf.
Afbeelding
"Waat....ik zie wat tussen die bosjes...wat is dat nou?"
Afbeelding
Jitkse, bijna 2 jaar. Het valt me nu pas op dat ze een heel lang hoofd heeft Haha!
Afbeelding
En nog even d'r foto...camera zat in de weg, maar anders had ik een lekkere lebber van d'r gehad Lovers

Rhea

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-05 20:57

Melody haar dikke buik op ruim 9 maanden:

is niet moeilijk om te zien dat hier wat in zit Haha!

Afbeelding

zo valt het nog mee:

Afbeelding

beter lekker uitrusten:

Afbeelding

Fürst Heinrich x Rubinstein

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-05 20:59

Het lijkt wel alsof er in Melody haar buik 2 skippyballen zitten. Die is ook al aardig dik!

Quirina wordt ook al aardig dik zeg. Succes de komende weken.

Bella

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-05 21:02

Odess schreef:
Oeeh Bella spannend Lachen Raya zit vandaag op 314 dagen dus die is er vroeg bij! Ben heel benieuwd! Hoe is het met de kleine van Noor? Je moet af en toe wel foto's plaatsen hoor Haha!

Hou me op de hoogte over Raya, het klinkt alsof ze vroeg gaat. Maar voor hetzelfde geld macy-et ze rustig nog een dikke week zo door Clown

Dan nog maar update Knipoog:P
Vanochtend was Raya gestopt met kegelen, maar vanmiddag ging mn zusje kijken en toen ging ze weer vrolijk verder met kegelen...wordt dus grote verassing wanneer de kleine echt gaat komen (als je het bij vraagt gaat dat nog wel even duren, grapje van raay)

Verder hebben we trouwens ook nog worstenbroodje Pybelien staan, die moet officieel 1 april, schiet dus ook al aardig op. Uiers zijn al redelijk flink en ook behoorlijke omvang! Eigenlijk wel slecht van ons allemaal op stal trouwens, we vergeten haar soms half. Komt omdat Pyb eigenlijk geen verzorgster meer heeft en er daarnaast ook praktisch niet echt iemand heel benieuwd is naar de uitkomst (aangezien het WEER dezelfde hengst is en waarschijnlijk WEER een zelfde veulen uit komt, al hopen we natuurlijk altijd op iets anders)...

Maargoeddd...ben nu laatste tijd toch beetje intresse aan het vormen, omdat niemand anders het schijnt te doen en dat heeft pybje niet verdient!! *en momenteel kan ik toch even niet veel anders met mn lichte hersenschudding Huilen *

Foto's van de kleine Benz staan trouwens vooral op FW...ben te lui om ze te kopieren, slecht eigenlijk. Hierbij dan toch maar even een link.

Foto's Benz (let op, staan op diverse blz....soort verzameltopicje geworden)
http://www.fjordenwereld.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=1633

En nog maar wat fotootjes van de lady's:
Pybelien
Afbeelding
Afbeelding
Bolle Pyb moet nog tot 1 april officieel ongeveer!

Raya
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Raya moet officieel tot 10 april...mmh who's going first?

Y_DG

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-05 21:19

elady schreef:
Quirina wordt ook al aardig dik zeg. Succes de komende weken.

Thnx elady Ja

vrijalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-05 21:50

raya heeft wel echte kegels bella! spannend Haha!

LaTroelala

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-05 23:25

Pulsinella (hier voor de dracht)Afbeelding

250 dagen drachtig...(van Kasparow)
Afbeelding
Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding

Dana01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-05 23:39

LaTroelala schreef:

zoooo das een beste baby buik hoor.....

LaTroelala

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-05 23:45

Volgens mij komt er een olifantje uit......

Polly
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-05 00:12

mensen het wordt wel spannend hoor.. ben wel benieuwd wie er eerst gaat.
nancy's uier groeit gestaag verder en haar kling stond weer wat verder open, maar ik krijg echt geen hoogte van dat beest..

IngLio

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-05 00:13

@Merilyn; nee nee nee ik wil niet nog 3 weken wachten op haar veulen. Het duurt me al lang genoeg! Mariek heeft me al ingehaald... Knipoog Ben je al bij de kleine van Mariek wezen kijken? Wat een dotje is dat...

Hehe eindelijk weer thuis. Even de foto's verkleind om jullie een foto update van Lio te geven. Eigenlijk weinig spectaculair. Haar uier is dunner, maar dat kan ook door de vele races die ze in haar eentje hield in de wei toen ik aankwam. Voor het eerst buiten ophet land geweest en ze vond het geweldig! Hinniken en showen! Als een bezetene vloog ze over het gras.
Afbeelding
Mijn camera kon haar niet bijhouden. Jullie wel?

Deze wilde die ik jullie niet wilde onthouden. Ik heb Lio nog nooit zien liggen, dus ben vrijdagavond om 00:00 de stal ingepiept om te kijken of ze lag, en ja hoor!
Afbeelding
Daar lag ze. En ze bleef liggen toen ik bij haar ging zitten!

Deze zijn van vanavond;
Afbeelding
Hier liep ze nog lekker buiten. Mijn camera is helaas niet zo goed in het donker.

Afbeelding
Uier; dunner als op vorige foto in vorige post. Zal wel van het rennen komen.

Afbeelding
Bolle buik op stal

Afbeelding
Tepels

Afbeelding
Zo staat ze continu met haar staart

Afbeelding
Ik mocht niet achter haar staan om haar staart opzij te doen. Na even rust te geven en een poepie verder mocht het wel.
Ze was zo heet vandaag dat ze weer een halstertouw heeft gesloopt bij het behandelen van haar hoefzweer. Dan maar direct naar een schone stal. Poetsen was er dus ook niet bij. Ze werd er zo boos van, en opgefokt. HORMONEN! Vandaar haar vieze private deel. Normaal maak ik die wel schoon met een babydoekje als ie zo vies is.

Dus... nog steeds geen druppels. Een geslotener vulva als gister en verder gewoon een opgefokte merrie die last heeft van haar hormonen. Staart continu van haar bips, maar het eten gaat erin als koek!
Afbeelding

Genoeg foto's zo? Haha!
Voorlopig slaap ik nog rustig thuis. Mijn verwachting voor dinsdagnacht gaat waarschijnlijk niet door. Mijn stalgenootje zal wel gelijk krijgen denk ik... rond vrijdag. Of nog later. Lio... heb jij Macy's boek verstopt in je stal? Lig jij stiekem 's nachts te studeren? Knipoog

IngLio

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-05 00:18

Owja al die vieze poep aan haar stalmuur is van haar zelf. Ze is een muurplakker en een richelpoepster. Hoe ze het doet, doet ze het, maar iedere dag zit er weer een plakkaat tegen de muur en ligt er een hoop op de richel eronder. Dat deed ze op haar vorige stal ook al.

Tussen haar en haar buurvrouw zitten tralies. Soms poept ze dus tussen de tralies door bij haar buurvrouw in de stal. Gelukkig staat haar buurvrouw nooit tegen de tralies en ligt daar ook niet.

Handige meid hoor, scheelt mij weer Vork hahaha

Van de zomer houden we weer grote schoonmaak en worden de muren geschrobd en geverfd.