En wat is Kila MEGA dik en haar buik lijkt wel scheef te hangen? is de toekomstige baby een sumo worstelaar.
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Ben er wel blij mee, want dat is wel zo gezellig, maar als we daar dadelijk nog 3 weken liggen voel ik me toch wel wat schuldig...
)
Arme Kila!
Na het longeren, was het wel afgezakt, ze ging ook tekeer als een gek!
Rot meiden, kom op! Leg dat boek van Macy in de hoek en laat dat daar liggen. Anders geen wortels e.d. meer!
Ik hoop toch echt dat ik net op tijd haar brievenbus had dicht geplakt.
Hoe gaat het met de computer?
Haar banden zijn slap en haar vulva staat wat open...Maar haar uier is nog niet op zn maximum maar bij het eerste veulen gebeurt dat nog hoor ik hierzo
Maar we moeten van de VA haar goed in het oog houden en dan zien we wel
Normaal gezien ga ik haar morgen the birthalarm opzetten... Hier een paar foto's van haar vandaag:
Merilyn schreef:Tjee Phiabink ze laat je wel wachten heHoe gaat het met de computer?
. De puntjes worden nu denk ik op de i gezet. Ze is met de afwerking bezig
Ik hoop morgenmiddag mijn nieuwe te hebben. Ik kan dan weer wat foto's van uiers downloaden.
Je kan surfen en verder
PhiaBink schreef:Merilyn schreef:Tjee Phiabink ze laat je wel wachten heHoe gaat het met de computer?
Ze laat me niet wachten hoor. De puntjes worden nu denk ik op de i gezet. Ze is met de afwerking bezig
![]()
Mijn PC doet het nog wel, maar vraag niet hoeIk hoop morgenmiddag mijn nieuwe te hebben. Ik kan dan weer wat foto's van uiers downloaden.
TE KOOP, t.e.a.b.:
Compaq presario uit 1998. Met de meegeleverde extra gebruiksaanwijzing is hij nog redelijk goed te gebruikenJe kan surfen en verder
Kleredingen zijn het. PhiaBink schreef:Kom op Pride, extra wortels, appels en ander lekkers als je hem vanavond uit poept.

Odess schreef:Oeeh Bella spannendRaya zit vandaag op 314 dagen dus die is er vroeg bij! Ben heel benieuwd! Hoe is het met de kleine van Noor? Je moet af en toe wel foto's plaatsen hoor
Hou me op de hoogte over Raya, het klinkt alsof ze vroeg gaat. Maar voor hetzelfde geld macy-et ze rustig nog een dikke week zo door
:P
*elady schreef:Quirina wordt ook al aardig dik zeg. Succes de komende weken.

LaTroelala schreef:
Ben je al bij de kleine van Mariek wezen kijken? Wat een dotje is dat...
hahaha