En wat is Kila MEGA dik en haar buik lijkt wel scheef te hangen? is de toekomstige baby een sumo worstelaar.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Merilyn schreef:Tjee Phiabink ze laat je wel wachten heHoe gaat het met de computer?
PhiaBink schreef:Merilyn schreef:Tjee Phiabink ze laat je wel wachten heHoe gaat het met de computer?
Ze laat me niet wachten hoor. De puntjes worden nu denk ik op de i gezet. Ze is met de afwerking bezig
![]()
Mijn PC doet het nog wel, maar vraag niet hoeIk hoop morgenmiddag mijn nieuwe te hebben. Ik kan dan weer wat foto's van uiers downloaden.
TE KOOP, t.e.a.b.:
Compaq presario uit 1998. Met de meegeleverde extra gebruiksaanwijzing is hij nog redelijk goed te gebruikenJe kan surfen en verder
PhiaBink schreef:Kom op Pride, extra wortels, appels en ander lekkers als je hem vanavond uit poept.
Odess schreef:Oeeh Bella spannendRaya zit vandaag op 314 dagen dus die is er vroeg bij! Ben heel benieuwd! Hoe is het met de kleine van Noor? Je moet af en toe wel foto's plaatsen hoor
Hou me op de hoogte over Raya, het klinkt alsof ze vroeg gaat. Maar voor hetzelfde geld macy-et ze rustig nog een dikke week zo door
elady schreef:Quirina wordt ook al aardig dik zeg. Succes de komende weken.
LaTroelala schreef: