Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Ponytante schreef:De mijne heeft (nog) geen zucht maar zou me niet verbazen, ook gezien de leeftijd, als dat nog komt. De tieten zwellen wel wat maar slinken met wandelen. Nu net geen 300 dagen.
Nieky, camera mag ik pas 2 weken voor uitgerekend hangen. (Er wordt niet geluisterd naar 20 dagen veilig oid, men is al tegen de camera all-in). Dus niet geheel toevallig maak ik inmiddels een rekenfoutje, waarbij de uitgerekende datum 10 dagen te vroeg uitkomt. Zo doende kan ik de camera ophangen ongeveer half april.
Plan is om simkaart dan te activeren voor 2 maanden. Waarschijnlijk willen ze hem de dag van de geboorte alweer weg, we zien het wel. Rare, privacy-achtige overwegingen. Stal is s-nachts op slot, discussie over sleutel oid moet ik nog voeren (op moment suprême wil (moet) ik wel binnen kunnen!). Stugge boeren met jaren 60-denkwijze en wantrouwen in alles en iedereen behalve eigen familie
.
Ze glimt me nu wel tegemoet, appeltjes en al. Over mensen wordt gezegd dat ze stralen bij graviditeit, lijkt me hier ook het geval.
Fijn dat Mini lijkt beter te gaan. Hopelijk komt de eetlust gauw terug!
AM_Horses schreef:Imani-abby. Wat fijn dat de waardes goed zijn! Hopelijk gaat ze nu snel eten! Grazen doet ze dit wel? Of gras plukken
Sharonindez. Komt steeds dichterbij. Spannend!
Ponytante. Dat is niet zo handig. Kan je wel binnen komen zonder sleutel? Mocht er ineens iets gebeuren
Wonders. Wat is quin een prachtig merrietje
Laylah. Ik denk dat ze nog wel even op zich laat wachten. Mijn ervaring als de buik veranderd dat het nog rond de 7 a 10 dagen duurt. Maar je weet het natuurlijk nooit
Nieky. Wat een buffeltjes al![]()
Vibabu. Spannend!![]()
Amitro. Ik denk dat iedereen wel had verwacht dat je merrie eerder zou bevallen. Kan nu niet lang meer duren.
Ik ben zo blij met de knappe mannen. Ze zijn zo mega! Gaaf
[ Video ]
Shadow is echt een klasse apart.[ Video ]
[ Video ]
Zirkonia gaat ook goed 284 dagen ondertussen. Ze is vooral heel breed. Ik krijg haar dikke buik niet goed op de foto. Onder haar buik heeft ze al wel een zucht bult. Ik verwacht niet dat ze lang draagt. Haar laatste veulen had ze ook heel vroeg.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]