Wooow CP wat een kudde heb je ook, die Lovestruck vind ik heel erg mooi! Ben normaal echt niet van de koudbloeden, maar zo is het wel echt enorm gaaf om te zien bij elkaar!
Dat gaat inderdaad een druk seizoen worden met baby's. Kijk er wel naar uit hoor, om al die bonkjes te zien! En lekker vervoer heb je hoor, mooie wagen. Ik zou 't wel weten waar ik zou overnachten met de mogelijkheid tot ontbijt.
Mooie merrie AM, gefeliciteerd!
Michelle, als er echt niks meer is dat werkt moet je Bonpard Muscle gebruiken. Dit heeft mijn merrie enorm geholpen toen ze vel over been was na een operatie. Helaas alleen via een dierenarts te verkrijgen, maar helpt als een tierelier (bij mij hielp seniores priores etc allemaal niet).
Janine, over wat voor soort wondjes heb je 't dan? Het ziektebeeld van droes is niet altijd gelijk. Symptomen kunnen samen maar ook los van elkaar opkomen. Heb je tijdens het de uitbraak van de kaak ook de temperatuur opgemeten, of leek ze voor het zicht geen koorts te hebben?
Oeh Dustinlover, mooi met zo'n krans! Mag ik stiekem vragen hoe je daar aan komt? Ik zit ook te denken om kerstfoto's van m'n merrie te maken. Kan dan wellicht ook in m'n portfolio opgenomen worden.
Riv_Q schreef:Ja Selente, het ging echt super goed maar de schrik is er ook wel n beetje ingekomen na die val. Vanochtend is het meisje wat met haar bezig is er voor het eerst na de osteo weer opgegaan aan de longe. Stap ging top alleen schoot ze weer weg toen we probeerde aan te draven, nu stopte ze wel meteen gelukkig maar ze heeft toch een soort mentale paniek ofzo (ze keert ook in zichzelf). Dat kunnen ze vast mooi oplossen op de trainingsstal. Eind oktober kan ze terecht en voor die tijd lekker spiertjes opbouwen aan de dubbele longe e.d.
Snap ook wel dat het daar lastig in doorpakken is. Als het probleem echt lichamelijk ligt en het is opgelost vanuit de osteopaat denk ik dat ze enkel even voorwaarts het gevoel moet krijgen dat het ook gewoon echt goed is met een ruiter erop. Maar prima dat je dat risico door iemand anders laat nemen die ervoor wordt betaalt haha. Ik weet zeker dat ze al super blij zullen zijn met het werk dat je nu doet. Ik vind de dubbele lijnen zo fijn om mee te werken, daar zet ik meestal ook het eerste stuur mee op. Helaas mogen wij niet in een grote bak longeren, enkel in de longeercirkel.