En nog geen veulens ook niet
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

we zijn er klaar voor (niet letten op datum, ik krijg dat niet goed en wist niet eens dat er in 1970 al camera's bestonden) antiek ding

kiki1976 schreef:Cynthia82, wij hebben hier op stal alleen maar zomerweide's helaas geen winter weide![]()
Maar goed ben al blij dat ze in ieder geval de hele winter periode de hele dag buiten komen, want dat zie je hier toch vaak anders.
Laatst ook op een stal. Daar komen ze alleen buiten als het weer het toelaat en dan op de weide. Anders omste beurt in de bak/paddock. Max 2 uur per dag.
Is toch een heerlijk gezicht?

Fotsy schreef:Ik heb wel de indruk noisy dat ze heel actief zijn een kleine maand voor het veulenen en dan net ervoor stilvallen.
Vandaag ging Dais dr buik ook weer heen en weer. Ik legde mijn hand op haar buik en toen schopte hij nog een keer. Zo schattig 
Tjinta schreef:Annisse uier gaat gestaag vooruit. Ik ben zelf ook heel benieuwd wat ze gaan doen. Als dit zo door gaat hebben we weer een vroege, maar tja ik lees t hier in t topic meer dan genoeg: ineens stagneert de boel. Ga er dus maar niet vanuit.

Snel even naar huis (overkant), afgespoeld en iets eromheen gedaan, en de pony's buiten nog hooi gegeven. Toen maar de huisartsenpost gebeld om alles weer dicht te laten naaien.
Kees heeft inderdaad een bescheiden buikje in vergelijking met voorgaande drachten. Waar hoop je op, hengstje of merrietje? Ben het ff kwijt.