Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Knolselder schreef:Volgens mij is Robynn fan van Game of Thrones![]()
Hier komt overal Spots N Dots voor. Van stalnaam Spots N Dots Paradise.
Ik heb hier en daar ideetjes. Maar mezelf kennende wordt dat iets helemaal anders wanneer de veulens geboren worden. Ik zou proberen er 'Wish' in te vermengen, naar de hengst.
Vientje schreef:Wat balen van Noumea zeg!
Ik heb al een naam met een L voor merrie en hengst voor als ik bij het KWPN laat registreren, die naam kan ik voor een merrie bij het NRPS ook gebruiken maar een hengstje moet als ik bij het NRPS laat registreren met een S. En dat laatste heb ik niks voor....
Moet een film/acteur gerelateerde naam worden dan, aangezien Miep eigenlijk Romy heet (van Romy Schneider de actrice) en de papa Spielberg (van de regisseur
) heet. Suggesties zijn meer dan welkom hoor
En hoe dan ook wordt de roepnaam Pinda uiteraard
Knolselder schreef:Vientje schreef:Wat balen van Noumea zeg!
Ik heb al een naam met een L voor merrie en hengst voor als ik bij het KWPN laat registreren, die naam kan ik voor een merrie bij het NRPS ook gebruiken maar een hengstje moet als ik bij het NRPS laat registreren met een S. En dat laatste heb ik niks voor....
Moet een film/acteur gerelateerde naam worden dan, aangezien Miep eigenlijk Romy heet (van Romy Schneider de actrice) en de papa Spielberg (van de regisseur
) heet. Suggesties zijn meer dan welkom hoor
En hoe dan ook wordt de roepnaam Pinda uiteraard
Dat is toch oersimpel? Steven, van Steven SpielbergHeeft alles met acteurs en film te maken en begint met een S