Haha Jenny gefeliciteerd! Het is echt hengstendag vandaag.
Leuke pony Silke! Dat is zeker een leuke foto justgushi, die mag je altijd met ons delen En je hebt wel heel veel pech Mabon, jeetje zeg. De DA is vaste gast bij jullie of niet.
justgushi
Geplaatst: 04-05-10 22:04
AngelsDitch schreef:
Gaaaaaf hoor Jenny!!!! Ik wil ook wel een foto zien... weet niet op welke cam hij te bewonderen is.
ja naam met een L Ik dacht aan Lancelot maar daar zijn de kids het nog niet mee eens
Neonlight
Moderator Over Paarden
Geplaatst: 04-05-10 22:20
Ik vind Lancelot niet bij zo'n knapperd passen. Dus luisteren naar je kids! Die hebben er verstand van.
Magic_Ice
Geplaatst: 04-05-10 22:20
Gefeliciteerd met alle mooie nieuwe veulens!!!
Wat een plaatjes weer allemaal!
Hier eindelijk weer wat foto's gemaakt van de drachtige dame op dag 293.
Heb de foto wat lichter moeten maken...
Madame eet met de dag slechter, dit heeft ze wel vaker (gehad), erg irritant want ze heeft het zo hard nodig. Ze krijgt 2 kg merriebrok en 2 kg slobber, maar laat veel liggen, ze is wat kieskeurig, als ze nieuw voer krijgt eet ze het een paar dagen en dan ineens wordt het minder. Ruwvoer eet ze wel goed en krijgt ze onbeperkt.
Jeeeeeeh nog meer veulens!! Gefeliciteerd hoor allemaal!
Hier een drukke dag gehad.. Veulen doet het super. Wilde hem naar buiten doen maar dat ging de eerste keer niet zo goed. Dit ging gepaard met wat valpartijen.. Later ging het gelukkig wel.
Hij heeft ook een naam : FOOTLOOSE! aka Flappie want hij is met een hangoortje geboren..
Foto's ga ik zo uploaden, het is niet veel maar geeft een idee..