Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Eindelijk harsdruppeltjes! Vandaag is dag 341. Ze zijn wel heel klein maar glinsterden mooi aan dr uier, wel alleen de linkerkant maar het is een begin. Zagen dr wel beetje vloeibaar uit, maar mag er sowiezo niet aankomen, foto's maken is al je leven riskeren. Vandaar ook excuses voor het strootje
.
. Gaan we weer flink trainen als ze bekomen is van de bevalling!

ivm het feit dat haar anus sinds de bevalling van Illian plots veel dieper ligt dan de schede.
had sool nog verteld dat ze t vannacht moet gaan doen, maar tot nu toe niet geluisterd..
al was ze vorig jaar ook rond half 5/half6 sochtends, dus wie weet

Altijd wat met dat natuurlijk dekken. Toch wel fijn dat hij het zo in 1 keer foutloos doet.

. Snelheid hadden ze toch niet kunnen meten(en was nou ook niet dramatisch hard, de eerste nacht dat ik alarm kreeg wel
). Waarschijnlijk wilde die een alcohol controle doen ofzo gezien dag en tijdstip maar had wel door dat ik niets gedronken zou hebben
.
. Ook stond dr muts wat meer open en zag m een paar keer vertrekken, dat had ik dr nog nooit zien doen. Naja toen maar weer naar huis om talloze keren over een bevalling te dromen en iedere 2 uur op de cam kijken
.