geen dank Over 3 weekjes gaan we nogmaals wilma scannen en timberly ook. Dat is onze nieuwe pony. Die hebben we nu iets langer als een maand en is begin aug. ook gedekt. Dus misschien 2 veulies volgend jaar
Caresse07
Geplaatst: 09-09-09 16:05
Spannend Bimmetje, zou leuk zijn als je volgend jaar 2 veulentje hebt rondlopen, kunnen ze ook lekker met elkaar spelen
ja alleen jammer dat ze dan zo ver uit elkaar geboren worden. Wilma is 19 april uitgerekend en timberly zou dan 30 juni uitgerekend zijn. Maar ja dat gaat dan nog heel goed samen denk ik. Maar eerst maar eens scannen voordat we weer te hard gaan roepen
Caresse07
Geplaatst: 09-09-09 16:14
Ja joh dat kleine grut zoekt elkaar wel op hoor. Zie het bij ons in de buurt ook, loopt echt een hele groep merries en veulens bij elkaar en die veulens zijn ook niet even oud allemaal, maar lopen echt heerlijk met elkaar te rennen en te doen
pff namen hebben we hier ook nog niet.. is nog te vroeg vind ik.. en het moet ook wel bij het veulen passen, en dat weet je pas na de geboorte..
wel ben ik erg benieuwd na welke kleurtjes we krijgen.. we hebben: zwartbont x zilver valk zwartbont x zwartbont bruinbont x zilverappel zilverappelbont x ? ik ben even de kleur vergeten en bruin stekelharig appie x few spot..
hier zijn ook de 2 hengstjes ver uit elkaar geboren maar die hebben nog heerlijk een tijdje gespeeld! de oudste is nu weg. nog 2 veulens over, 1 is er verkocht en gaat in okt weg en de andere blijft (merrie)
auw saffier.. klinkt pijnlijk.. hopelijk hou je er niets aan over..
Nada, wat vervelend nieuws zeg! en nu net in een tijd dat je hem niet kan kopen vanwegen je school.. hoelang moet je nog? miss is het nog te doen als je nog 1 jaartje moet ofzo?
nada: Wat vervelend! Als je hem zelf zou kopen zou je dus toch ook een andere plek moeten zoeken om hem neer te zetten? Mss kun je vast eens kijken of dat lukt en dan een plek waar hij veel buiten kotm zodat het niet erg is als je door je studie niet altijd evenveel tijd hebt?
Ik moet na 1 oktober de rest van het dekgeld betalen (ze hebben de cheque al, dus wordt automatisch gedaan) heb alleen nog geen rekening van de inseminator. Hoop dat die mee valt omdat Casa alle dagen 24/7 buiten heeft gestaan zonder extra krachtvoer (zoals ze thuis dus ook al stond) en ik dus eigenlijk niet van plan ben om 10 euro per dag te betalen... Helemaal omdat ze daar 14 dagen gestaan heeft.
Ah ok, vandaar. Hier moet de gusverklaring voor 1 oktober binnen zijn. Ben benieuwd naar de rekening, we zullen het gaan zien.
Speaking of verzekeringen: Hoe doen jullie dat met jullie afgespeende veulens? Hoe worden die verzekerd, als je al verzekerd?
manueeltje84
Geplaatst: 10-09-09 14:52
Ik heb nog steeds niets binnen betreft dekbewijs en rekening. Het geld staat al appart klaar op de bank om over te maken. Alleen Adri Jespers is nooit zo vlot met het versturen van de rekeningen
Ach jah het geld staat veilig op de bank dus loopt niet weg...