Neonlight schreef:Amandake en Toptoys, gefeliciteerd!!!!
Apart getekend is je veulen Toptoys, ben benieuwd hoe lang dat zichtbaar is.![]()
Ik ben dus net terug van de hengstenshow. Devdan was niet zo heel lief in het begin, die dacht "hee, waar zijn mijn vriendjes nu, daar is de uitgang en daar wil ik naar toe".En de sterren stonden dan ook heel hoog aan de hemel. Ineens ging het knopje om en liet ie zich wel goed zien. Braaf paard.
Die harde hand Marieke viel wel mee, hij was zijn nek erop aan het zetten en dat mag ie niet winnen. Daarna heeft ze hem wel met zachte hand gereden. Verder was hij heel braaf nadien, hij stapte nog rustig aan de hand rond en liet zich nog lekker knuffelen. Heel anders dan vorig jaar Nicole! Trailer is ook heel gebleven.
![]()
Erg leuk was ook toen hij daarna nog aan de hand werd voorgesteld nam iemand hem over die in de shetlanders zit. Hij kwam daarna nog naar mij toe om te melden dat hij zo'n brave hengst was, dat ie een superkarakter had. En dat heeft ie vandaag ook echt getoond. Op het einde van de show heeft ie nog met wat kleine meisjes geknuffeld. Droppie dat het is!
haha, inderdaad NL, sterren stonden héeel hoog. en hij liet zich ook goed horen

Je hebt wel gelijk over dat hij zijn hals erop niet mag winnen, maar voor publiek zag het er erg onvriendelijk uit, daarna liep hij mooi en aan de hand liet hij zich ook goed zien!

*haha, die shetlandertjes trokken harder als Devdan ja, die was rustiger aan de hand.