ik volg het verhaal al een tijdje
en ik denk dat ze zwanger is en anders geef je echt veeeel te veel voer
aan haar fluts te zien is ze zwanger
mijn vorige merrie hadden we ook zwanger gekocht en vorig jaar ( rond deze tijd) begon ze mega dik te worden maar vertoonde geen tekenen van zwangerschap alleen dat ze stroef liep ,ok de veearts laten komen en die zei dat ze op dieet moest 3 dagen later kwam de hoefsmid in een keer was de uier heel erg dik en die zei dat ze drachtig was. die dag de veearts gekomen ( had ondertussen haar buik zien bewegen gelijk een gek) en toen bleek zwanger dus, ze had echt een mega buik en eerst dikke uiers toen en daarna bijna geen uier meer en 3 weken voor de bevalling slappen banden, zei hield me toen ook voor de gek maar 2 weken voor de bevalling zag haar fluts eruit als die van jou. toen ik het wist dat ze zwanger was is het veulen er nog 6 weken ingebleven en toch had ze een mega buik dacht zelfs aan een tweeling zo dik maar gelukkig niet, ik hoop dat er strakjes een lief veulentje langs loopt
P.s. wat ook kan zijn dat ze drachtig is maar dat het veulen een hengst is hengsten blijven over het algemeen langer in de buik dan merrie's
ik blijf dit verhaal ff volgen
groetjes nieky1993