Dit is m'n grootste nachtmerrie. Upd p6 Shakyra is ingeslape

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

eilander

Re: Dit is m'n grootste nachtmerrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-07 07:55

Mazzel-meid schreef:
suusiejj schreef:
hoe gaat het nu eigenlijk met je ?

lief dat je daarnaar vraagt.
Het is vandaag precies een maand geleden (17-04-'07), en het blijft heel moeilijk zonder haar. Ook zo raar dat alles gewoon doorgaat zonder haar.. en het lijkt van de ene kant alsof het gisteren was, en tegelijkertijd lijkt het eeuwen geleden dat ik haar een laatste afscheidskus op haar zachte neus gaf...
Ik heb er wel vrede mee dat ze er niet meer is, ik heb zoveel mooie jaren met haar gehad, en natuurlijk hadden dat er 25 moeten zijn, maar dat heeft niet zo mogen zijn. Gelukkig heb ik hele mooie herinneringen.
Het is en blijft wel heel moeilijk te bedenken dat ze zo onwijs veel pijn gehad heeft. Ze deed nooit een vlieg kwaad, was echt een allemans vriendje. Waarom moest dit haar overkomen? Waarom op deze manier, waarom is ze dan niet pijnloos gegaan?
En waarom waren we er niet eerder bij? Zoveel vragen nog, die nooit beantwoord zullen worden.

Ik heb wel veel steun aan Darlah en Kenyi, hoewel het met vlagen wel heel veel pijn doet dat Shak en Kyennah niet gezond en wel in de wei lopen. Mijn 2 engeltjes.. Verdrietig

Ik kan het niet beter verwooorden dan zoals jij het uitlegt.
Er is zoveel gebeurd ,maar het leven gaat gewoon door!
Gek aan de ene kant ,normaal aan de andere kant.
Black is nu twee weken dood en nu we het veulen hebben weggebracht val ik pas echt in een gat.
Anders loop je er minimaal 2x per dag even heen en nu ....
Het ergste is dat je soms even denkt , "oh, ik moet nog even naar ze toe". en je je dan realiseerd dat ze er echt niet meer zijn.
Ik heb een hele mooie foto van haar hangen in de gang(zie mijn aviatar maar dan in het groot)sommige dagen kan ik er niet eens naar kijken ,dan beginnen de tranen al te lopen.
Ik denk dat dat bij jou net zo gaat.
Soms kan je overal wel tegenaan schoppen!

Ik wil alleen maar zeggen dat ik met je meeleef en precies snapt wat je door maakt.
Hou je taai!

Kytha

Re: Dit is m'n grootste nachtmerrie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-07 10:11

eilander schreef:
Ik kan het niet beter verwooorden dan zoals jij het uitlegt.
Er is zoveel gebeurd ,maar het leven gaat gewoon door!
Gek aan de ene kant ,normaal aan de andere kant.
Black is nu twee weken dood en nu we het veulen hebben weggebracht val ik pas echt in een gat.
Anders loop je er minimaal 2x per dag even heen en nu ....
Het ergste is dat je soms even denkt , "oh, ik moet nog even naar ze toe". en je je dan realiseerd dat ze er echt niet meer zijn.
Ik heb een hele mooie foto van haar hangen in de gang(zie mijn aviatar maar dan in het groot)sommige dagen kan ik er niet eens naar kijken ,dan beginnen de tranen al te lopen.
Ik denk dat dat bij jou net zo gaat.
Soms kan je overal wel tegenaan schoppen!

Ik wil alleen maar zeggen dat ik met je meeleef en precies snapt wat je door maakt.
Hou je taai!

Precies, heb al een paar keer gehad 's avonds dat ik op bed lig, en ineens schrik van "hee, ik ben nog niet naar Shak geweest" echt van die stomme dingen, en dan het besef dat ze er écht écht niet meer is. Blijft zo moeilijk..
Foto's van Shak kan ik ook niet goed bekijken. Ik had voordat ze beviel ook steeds foto's gemaakt van haar buik en van haar uier, om het bij te houden en die kan ik al helemaal niet meer zien. Dat het zó mis gegaan is, dat besef is er nog steeds niet helemaal. En het gemis wordt alleen maar groter.

Bedankt voor je reactie,
en ik wil je ook heel veel sterkte wensen met het verlies van je lieve merrie!!

Anoniem

Re: Dit is m'n grootste nachtmerrie. Upd p6 Shakyra is ingeslape

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-07 13:31

Jeetje meis, veel sterkte!.
Echt erg, eerst een veulen, dan ook nog eens je merrie, het is gewoon oneerlijk.
Toen ik dit voor het eerst las, kreeg ik tranen in mijn ogen, en als ik het nu nog een keer lees, moet ik alweer bijna huilen.
Zo'n verlies, het lijkt me pijn doen, ik heb het alleen nog nooit meegemaakt.

petraaken

Re: Dit is m'n grootste nachtmerrie. Upd p6 Shakyra is ingeslape

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-07 07:49

oud topic en dus een slotje.