Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
je komt pas binnen vallen en zit al verder dan 1 vd mijne
Zover in de dracht had ik nog nooit een scan gezien, dus dat was wel leuk.
haar dracht lijkt veel sneller te vlotten 
Heb daar zo'n hekel aan, maar heel m'n hoofd zat dicht, spierpijn enzo... Bweuh... 's Avonds ging het al stukken beter, dus les maar niet afgebeld.. Hebben we lekker een uurtje paard gepest, maar wel afgerond met super complimenten van instructrice en publiek *trots*
Handig zo! Neonlight schreef:Hoe is die regelgeving dan Regine? Zag dat je een lippizaner hebt, hier weet ik eigenlijk helemaal niks van af, ben dus benieuwd hoe dat daar gaat!
merel1618 schreef:ja ikke
Hier een van Aron en misschien een van Natif!
2 jaar geleden was mijn merrie eigenlijk geleased,ik heb het door omstandigheden "teruggekocht" toen ze al 10 maanden ver was,pas toen begon ik echt met haar mee te leven
,dat kreng heeft dan 3 weken overgedragen om mij te pesten
),dan zal ik misschien toch maar eens gaan nadenken over dekens.. Citaat:en het zweet maakt nooit de onderste huid nat.
Chubby schreef:Citaat:en het zweet maakt nooit de onderste huid nat.
Het zweet komt uit de huid?! Dus jawel, door en door nat...
Ik snap dat een warmbloed best rijdbaar is zonder scheren en sommigen misschien zelfs zonder deken.. Maar begin aub niet over een Tinker met dekharen van 5 cm lengte, die een uur zwaar dressuurmatig wordt getraind en dan zeggen mensen "dan stap je toch wat langer uit".... Toedeloe.... Dan ben ik 's nachts nog bezig....
met beiden een ferme wintervacht, maar ook als ze door nat gereden zijn, heb ik er geen last van: beetje uitstappen en dan op stal (buitenstallen) eventueel na zware inspanning een zweetdeken erop, maar eigenlijk is dat enkel in zeldzame gevallen. Nog nooit problemen gehad ook...
. Toen ze geschoren was, was dat over en ze is ook maar 1x geschoren, ze bleef keurig kort in het haar met een deken op. Dit jaar weet ik niet of ze geschoren zal worden, de vraag is gewoon of ze wel regelmatig gereden zal worden en als dat niet gebeurt hoeft ze ook niet geschoren te worden lijkt me
. Wel krijgt ze dan een deken op zo rond half of eind september, omdat ze anders nog dikker in d'r vacht komt lijkt mij. Chubby schreef:Als ik het teruglees lijkt het of ik mijn bericht aan jou richt Pretty, maar voel je niet aangevallen of iets, want ik bedoelde het in 't algemeen![]()
Dus tegen mij hoef je geen sorry te zeggen