Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ChristaMoor schreef:Heike, wat zonde! had het een reden?
flettie schreef:@ Sammie: ik heb even geTEMd. Ik kan/mag er zelf geen sticky van maken hiervoor hebben we een moderator nodig.
Sjoert schreef:Edit:
ik zal je update nu ook even overnemen Flettie.
Bedankt voor het bijhouden!
Sammie schreef:Dus sjoerd gaat straks pagina's doorspitten in dat anderetopic om hier te melden dat ze bevallen zijn?
Sammie schreef:Dus sjoerd gaat straks pagina's doorspitten in dat anderetopic om hier te melden dat ze bevallen zijn?
Hollybolly schreef:je ziet vanzelf wanneer er een veulen geboren is, zoveel werk is dat niet om hier te zeggen dat die merrie dat veulen gekregen heeft of wel? die 2 topics vind ik wil leuk. (ik heb m aangemaakt namelijk) dit gaat toch over drachtige MERRIES en niet over veulens. die van 2005 kan denk ik wel sluiten nu.
Sjoert schreef:Sammie schreef:Dus sjoerd gaat straks pagina's doorspitten in dat anderetopic om hier te melden dat ze bevallen zijn?
Hmm, ik had gehoopt dat Flettie dat wel zou willen.
Hollybolly schreef:zo flettie heeft gesproken en zo is het maar net
Hollybolly schreef:dat dacht ik ook, wat maken die 2 topics nu uit, sommige kunnen overal een probleem van maken vind ik zelf.... je zet in het veulentopic op welke datum van welke merrie het veulen geboren is... degene die het hier een beetje die lijst bijhoud streept die lijst af ofzo...
Hollybolly schreef:dat dacht ik ook, wat maken die 2 topics nu uit, sommige kunnen overal een probleem van maken vind ik zelf