Stephany schreef:Vraag mij af of ze SOXY nu eindelijk wel hebben zien bevallen, was toch nooit eerder gebeurd?(terwijl dit haar 10e veulen is!)
Jup ben ook wel benieuwd

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Stephany schreef:Vraag mij af of ze SOXY nu eindelijk wel hebben zien bevallen, was toch nooit eerder gebeurd?(terwijl dit haar 10e veulen is!)
djuno schreef:Stripers is ook toch eentje die 1 dezer dagen moet bevallen?
Faniek schreef:djuno schreef:Stripers is ook toch eentje die 1 dezer dagen moet bevallen?
gemske schreef:
djuno schreef:Hihi....dat smiley-lachje....wat dacht je....ik zeg lekker niks want anders gaat iedereen straks massaal kijken en op de F5-knop rammen?
djuno schreef:wel een mooie bevalling zeg...die van Cruella....ze lag precies goed in beeld.
Faniek schreef:djuno schreef:wel een mooie bevalling zeg...die van Cruella....ze lag precies goed in beeld.
Ze doen dat met handcam zo in beeld brengendus elke merrie van hun ligt in beeld (zo'n beetje tenzij weer teveel mensen op de F5 knop rammen :D)
gemske schreef:
djuno schreef:Wil je erover praten![]()
![]()
MarijeR schreef:Dar wordt echt ongeduldig nu, nog even en ze gaat Red chanteren of ze stuurt haar terug naar Steve
Faniek schreef:djuno schreef:Wil je erover praten![]()
![]()
Nou bij Ruby en waarschijnlijk bij Wakita hadden er weer teveel mensne op de F5 knop geramd
djuno schreef:ja.....gooi het er maar uitDit was goed hoor voor de eerste sessie ....zie ik je graag terug volgende week om dezelfde tijd....schikt je dat?
![]()
djuno schreef:Er puzzelt me een klein ding....Sjoert heeft foto's geplaatst van Wakita met veulen waaronder ook een foto van buiten waarbij stond dat het veulen 2 uur oud was. Maar dat heeft toch een behoorlijk tijdje geduurd gisteravond met Wakita...want toen ik om 23.30 naar bed ging lag ze nog te rollen van de pijn...en in mijn beleving was dat veulen al om een uur of 8 geboren of ben ik nou totalosindewarros?
Teigetje008 schreef:Volgens mij is Red er zat van...( poep dat veulen er nou uit, dan ben je er vanaf!) Wij kijken wel
Sjoert schreef:Naja, die foto's heb ik niet gemaakt. Was het maar waar. Die foto's staan op hun site. Die heb ik hier ff geplaatst zodat jullie niet hoeven te zoeken. Op die site staat onder de foto's de tijden dat ze gemaakt zijn. Ik kan natuurlijk niet nagaan of dat waar is.