Arabisch bloed niet heel bekend mee maar weet wel dat er verschillende types zijn. Ook flinke stevige (Frans bloed?).
Welsh zie je echt wel in haar terug en ik ben welsh fan

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
StalMelyn schreef:Snap de keuze ook wel hoor. Duitse hengsten zijn over algemeen ook wat koeler in het hoofd.
Arabisch bloed niet heel bekend mee maar weet wel dat er verschillende types zijn. Ook flinke stevige (Frans bloed?).
Welsh zie je echt wel in haar terug en ik ben welsh fanvandaar mijn vraag eigenlijk.
Riv_Q schreef:Kyrkelover. Ze is gefokt voor de rensport en uit een Franse renpaarden lijn. Ze is met 2 jaar naar nederland gehaald maar met 5 jaar al gestopt met racen vanwege mentale problemen, ze vond het helemaal niks dus is ze te koop gezet.. zo kwam ze bij mij en nu al 10 jaar een heerlijk allround paardje.
Ik fok dan ook puur voor een leuke opvolger van haar voor later voor mijzelf.![]()
Ze ziet er goed uit AM! Wachten duurt langggg
En hopelijk een mooi hengstige Didi!
Ynekes, hopen dat alles nog netjes op zijn plaats zit bij je merrie
Michelle5418 schreef:Elke keer als ik mijn drachtige merrie terug zet in de kudde, komen alle andere merries op haar af en gaan aan haar achterste ruiken?
Weet iemand waarom ze dit doen, ruiken hun dat ze drachtig is of iets?
Iemand een verklaring![]()
Fotsy schreef:Michelle5418 schreef:Elke keer als ik mijn drachtige merrie terug zet in de kudde, komen alle andere merries op haar af en gaan aan haar achterste ruiken?
Weet iemand waarom ze dit doen, ruiken hun dat ze drachtig is of iets?
Iemand een verklaring![]()
Das normaal en ja drachtige merries ruiken anders. Hoe zal ik het zeggen, zoetereen baarmoeder (en de weg ernaar toe) heeft normaal een heel hoge zuurtegraad dus ruikt best onaangenaam.
Door de dracht is die zuurtegraad anders want er zit namelijk iets in dat moet groeien in zoet water.