Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Evita_3 schreef:Gefeliciteerd Zamora, op naar een voorspoedige dracht en een mooi veulen!
Duimen fokfanaat, erg aansprekende hengst heb je uitgekozen. Kende hem nog niet.
Zo leer ik weer wat nieuws, ik hoor altijd dat je met 18 dagen moet scannen, maar als ik jullie reacties zo lees is het toch wel verstandig met 16 dagen te scannen!
suffie schreef:Evita_3 schreef:Gefeliciteerd Zamora, op naar een voorspoedige dracht en een mooi veulen!
Duimen fokfanaat, erg aansprekende hengst heb je uitgekozen. Kende hem nog niet.
Zo leer ik weer wat nieuws, ik hoor altijd dat je met 18 dagen moet scannen, maar als ik jullie reacties zo lees is het toch wel verstandig met 16 dagen te scannen!
Normaal kan 18 dagen prima hoor, maar als je van tevoren weet dat je merrie een dubbel follikel heeft, kun je beter het zekere voor het onzekere nemen en scannen op 16 dagen.
fokfanaat schreef:Spannend Quir, heb je 2 draagmerries synchroon?
fokfanaat schreef:Dat is ook wel een gok Quir, wat doe je als je eigen merrie drachtig is en de ander niet?
Vulina schreef:Quir, welke merrie krijgt het embryo als je 1 embryo spoelt? Had je een eigen draag moeder?