kunnen we via pbtjes niet een mobiel BoktSmsnetwerk aanleggen zodat we elkaar smsen,mocht iemand vannacht zien dat het komt ?
Mijn foon sms't niet om een of andere reden En ja, ik heb beltegoed en hoef niet apart sms tegoed op te waarderen...
Nathalie1981 schreef:het is net of we met z'n allen in de bios zitten Leuke film,maar wat voor Genre??
Cayenne"]aaah haar staart!![/quote]Dat wilde ik net zeggen. [quote="Cayenne schreef:Leuke film,maar wat voor Genre?? Horror? Reality? Soap? Drama?
Volgens mij wacht Frosty tot het allerallerallerlaatste bokkertje ook is gaan slapen Ik zie morgen wel of er een veulie bijstaat, truste!
ik ga nu ook maar naar bed (met tegenzin ) Ze moeten me echt losbeitelen van mijn beeldscherm! Succes allemaal !! En welterusten!
DeesDeBest"][quote="Cayenne"]aaah haar staart!![/quote]Dat wilde ik net zeggen. [quote="Cayenne schreef:Leuke film,maar wat voor Genre?? Horror? Reality? Soap? Drama?[/quote]
DeesDeBest"][quote="Cayenne"]aaah haar staart!![/quote]Dat wilde ik net zeggen. [quote="Cayenne schreef:Leuke film,maar wat voor Genre?? Horror? Reality? Soap? Drama?[/quote]Reality soap