Beau moet nog 8 weken, spannend hoor. Gisteren was het veulen enorm aan het bewegen, Beau werd er gewoon sjago van en wilde niet stil blijven staan bij haar poetsbeurt. Ze is zo aan het verharen.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Zeker toen ik zag pagina 22...
Ik vind het nu wel heel spannend worden nu de 300-dagengrens binnen handbereik komt
maar weet nog niet welke dag haha 
pretty schreef:Jawel Crines, 2 veulentjes geboren,of had je deze al gezien?![]()
Ik ga,zoals altijd,nergens heen in het weekend.Wist niet eens dat het Flanders Horse Expo was.
Wel een fantastisch leuk kleurtje! Daar zou ik ook wel heel blij mee zijn hoor
Wat een verrassing ook dat het dan toch geen friese vader was.
Dat zijn de drukste dagen van de week hier
En ik had ook tickets gewonnen voor FHE dusja ik wil toch wel gaan. Moet nog eens kijken voor een goede merriebrok en wat een paar bobijnen weidedraad enzo dus lijkt me wel een goed uitstapje
Er zijn ook altijd zo'n leuke spulletjes te koop
Ik wil lente: zon en veulentjes!
Mooie kostuums, belichting, ... Een heleboel mooie anda's, lusitano's, friezen en lippizaners gezien
Maar zoals elke paardenshow blijf ik vaak wat op mijn honger zitten wat betreft techniek
Ik ben nu eenmaal dressuurruiter
Dus als een paard een beetje staat te trappelen op de plek, zonder enige draagkracht, takt, ... dan ben ik niet onder de indruk, word ik zelfs wat boos
Quiero kan alleen maar spaanse stap en een beetje spaanse draf
Ze liet een spoor van modder achter in m'n dierbare gras
9 maand dracht is ze zelf duidelijk ook niet van onder de indruk, die buik loopt heus wel met me mee hoor zegt ze
Maar daar moet af en toe nog iets leuks tussendoor kunnen vind ik
Dus dan wordt alles gewoon nog drukker
Dus kijken naar demo's met koetsen en zoeken naar tuigonderleggers enzo staat deze keer ook op het programma

ach, we vinden het nog steeds een toffe hobby

Ik geloof dat het vooral 's zomers was dat ze er iets té veel gebruik van maakte. Ben benieuwd hoe dat straks weer gaat als het warmer word. Bij de hengsten heb ik het niet omdat Pico nog geen jaar oud is.
Oh, je A-tje verkopen? Lastige beslissing?
Spijtig voor je klant,zo een pech,dat snap ik wel,je voelt je- hoewel je er niks aan kunt doen- toch een manier schuldig,dit is wel een mooie regeling.
. Maar met een duidelijk doel voor ogen haha.
Maar leuk dat de eerste veulentjes nu beginnen te komen!