Wat gestressed... Stond gisteravond naar alles te blazen, kijkt ook veel om naar de plek waar Fortuna gelegen heeft. Ze gaat straks de wei op, dan zal ze wel weer wat tot rust komen.
Mayflower_
Geplaatst: 13-08-15 09:26
Wat verschrikkelijk dit, hier ook tranen na jouw verhaal. Zo'n kleintje, die nog een heel leven voor zich had.. Zo oneerlijk.. Heel veel sterkte met verlies..
Tranen stromen over mijn wangen... Wát een verdriet, maar zo onwijs veel liefde zit er in jouw verhaal. Iets wat het nog pijnlijker maakt.. Geen woorden hiervoor, oneerlijk is het..
..................ik heb er geen woorden voor om je te zeggen hoeveel kracht ik je wens en hoe ontzettend ik met je meeleef. en met Una....
__elise__
Geplaatst: 13-08-15 09:46
Ik heb net je verhaal gelezen met tranen over mijn wangen. Wat verschrikkelijk en wat moet dit een pijn doen... Net zoals vele anderen hier, kan ik geen passende woorden vinden. Ik kan je alleen heel veel sterkte wensen, ook voor Una
Jankend het verhaal gelezen. Met kippenvel van mijn tenen tot mijn haren. Je had geen keus, dit was de beste optie niet voor jou en Una wel voor Fortuna. Zij kan pijn vrij racen op de eeuwige groene weides naast Sundance
Heel heel veel sterkte
muzzy17
Geplaatst: 13-08-15 09:56
Ook hier de tranen, wat heb jij geknokt voor fortUna en zij zelf ook! Nogmaals sterkte
Getty_Maan
Geplaatst: 13-08-15 10:00
Heel veel sterkte, dit hebben jullie zeker niet verdient. Hopelijk kunnen jullie het een plaatsje geven..
Nogmaals wil ik je heel veel strekte wensen. Met tranen heb ik het verhaal gelezen. Wederom heel mooi geschreven, het was alsof ik er zelf bij was. Ik hoop dat je een beetje rust kunt vinden in de gedachte dat je alles hebt gedaan wat je kon en dat dit het beste was voor fortuna. Echt heel veel sterkte gewenst en heel veel respect voor jou handelen als haar baasje.
AnneOmie
Geplaatst: 13-08-15 11:31
Suelza schreef:
Ze is net opgehaald... ze is echt weg. Wat is dit onwerkelijk zeg..
Heel veel sterkte Elise. Onwijs k*t dit zo vreselijk oneerlijk. Arme Una...
Jeetje Elise... wat heb jij geknokt voor je kleine meisje! Ik kan daar niks anders over zeggen dan dat ik veel respect ervoor heb.
Je hebt gedaan wat je kon, maar mocht helaas niet baten. Tranen staan hier in mijn ogen. Dankzij je geweldige schrijfstijl voel ik heel mooi jou emotie.
Lieve TS & Una, heel veel sterkte gewenst komende tijd...
heel veel sterkte elise ook voor una. En ik moet het toch even zeggen wat ben jij een ongelofelijke bikkel zeg. zoveel verdriet en dan toch er staan voor ons met lessen. ik had al respect voor je maar dat is echt verdubbeld in diep respect.
In- en intriest.....dit verhaal had een hele andere afloop moeten hebben. Diep respect voor je omgang met je paarden en je handelswijze, jouw paarden kunnen het niet beter treffen dan met jou....heel veel sterkte gewenst!