Mijn knappe meisje! Een paar maanden geleden, vreesde we nog voor jou en je ongeboren veulentje! Op krap drie maandjes dracht, onderging je een behoorlijk spannende operatie. Ook het spoelen en revalideren was heftig maar jij knokte en je hebt jou Beebz zó goed beschermd!! Nu zit je alweer op die magische 300 dagen dracht! Het einde is in zicht, jij wordt bijna mama! (En ik een beetje oma!! ) Wat ben ik trots op jou! Een vechtertje, een doorzetter, dát is wat jij bent!
jolandje
Geplaatst: 30-03-15 04:16
fotsy gefeliciteerd, wat een mooi veulentje, en idd darmpek is gitzwart
Gefeliciteerd Fotsy, dat was het wachten wel waard!! Super mooi kleurtje!! Nu lekker genieten van je meiden! En euforie, gefliciteerd met je mijlpaal, wat fijn dat alles nu zo goed gaat!
Fotsy gefeliciteerd! Die heeft Het goed zat Gehad bij moeders. Lekker vol veulen als ik het zo zie. Fijn dat alles goed gegaan is en wat is ze mooi!!!!
rockey
Geplaatst: 30-03-15 08:30
wauw wat een knappe veulentjes komen er voorbij!!
en wat een vervelend nieuws ook jeetje, lijkt me zo erg! maar wat ben je sterk geweest!
vraagje aan de kenners hier;
Wij hebben op stal WIFI. nu zou ik graag een camera neer willen hangen, zodat ik haar thuis kan volgen, en op mijn telefoon, maar dat mijn moeder en de stal eigenaar dat ook kan dus.
welk systeem kan ik dan het beste aanschaffen? en is dat makkelijk te installeren
Kwam net deze foto tegen op fb van gotcha utopia waar onze beide merries een veulen van krijgen Ik vind hem zon mooie uitstraling hebben nog een dikke maand dan is soie aan de telling zooo benieuwd
Alweer zo'n beauty geboren; het gaat goed hier zeg! Gefeliciteerd Fotsy! En Euforie, mooi geschreven en wat besef je dan dat elke stap bijzonder is hè?
jolandje
Geplaatst: 30-03-15 08:46
wow, lovesal. ook gefeliciteerd, wat een prachtveulen