Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Dus dat rare gedrag komt dus waarschijnlijk toch van de Regumate, al vond mijn DA dat wel wat vreemd aangezien dat juist alle symptomen van hengstigheid zou moeten onderdrukken. Hij was wel super aardig, hij rekent alleen de enting en de visite, het scannen rekent hij niet

tammiebels schreef:Vitaquilla schreef:Oow voor degene die t vroeg het word Ferdeaux (bordeaux x ferro)
Ik vroeg dat...was er wel benieuwd naar aangezien ik hem ook ga gebruiken voor mijn merrie
Al_Zawraa schreef:Aziza is nog mooi drachtig![]()
Moet zeggen dat mijn gevoel eigenlijk sinds gisteravond ook wel zei dat het goed zat, maar gelukkig is dat ook echt zoDus dat rare gedrag komt dus waarschijnlijk toch van de Regumate, al vond mijn DA dat wel wat vreemd aangezien dat juist alle symptomen van hengstigheid zou moeten onderdrukken. Hij was wel super aardig, hij rekent alleen de enting en de visite, het scannen rekent hij niet
Achja!
Spannend morgen insemineren.
Aziza fijn nog gewoon drachtig... gelukkig.
en voor deze merrie ook haar eerste veulentje. Vorige week met scannen zag de DA een kleine cyste in de baarmoeder dus ik hoop dat ze wel netjes drachtig wordt. 
, spannend nu.

.
), dus zat op de knieën onder haar buik, passeert daar toch wel een tractor( enja zoiets heeft ze nog nooit gezien
) springt die twee meter opzij
, gelukkig de juiste kant op en de schat
, kijkt ze me zo aan van; alles ok?