Zo'n klein wonder... Zoveel pech.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Cynthia82

Re: Zo'n klein wonder... Zoveel pech.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-12 17:41

Ik lees hele goede berichten, wat fijn!!! *\o/* *\o/*

Ik ik duim weer verder!

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-12 19:17

Haha... Weet ook niet wat er mis ging?
Ben benieuwd hoe het met Luna gaat. Heb haar vanochtend stijfjes achter gelaten zonder animal intex. Daarna naar school gegaan en nu op werk... Straks naar huis dus ben erg benieuwd hoe ik haar aantref.

Rennend en springen zoald met PS of op drie benen zoals 2 weken terug zonder PS?

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-12 19:43

Oei, wat spannend om dan te gaan kijken. Ik heb er een keer eentje zo ziek gehad dat het een paar weken de vraag was of ik smorgens een levend of dood paard zou vinden, gelukkig is dat al jaren geleden en is hij er nog steeds, hoop dat het ook zo voor jullie gaat.

iris1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-12 19:48

Ik hoop dat het goed gaat als je thuis komt. Hopelijk blijft er steeds vooruitgang in zitten!

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-12 21:08

Vandaag is Luna precies 3 maand oud en guess what? Ze stond heerlijk te klieren met Opa Olivier in de wei. :) helaas was de animalintex er wel af laatst, dus het blijft echt niet zitten hoe ik het ook verbind.

Maar het belangrijkste is dat het ineens razend snel geneest. Ik maak me alleen nog een beetje zorgen dat over een week we moeten stoppen met de AB en ik ben echt " scared ass hell " dat we weer terug vallen... Maar ik kan natuurlijk niet eeuwig aan de AB blijven. Iedereen zegt; Maar het gaat nu toch goed? En dan denk ik.... Ja... Maar dat ging het de vorige drie keer ook in het begin.... :(

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-12 21:36

Wat een vooruitgang! Hopelijk blijft kleine luna vooruitgaan!

MarrieLeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-12 22:10

Wat fijn joh! Wordt het nu ook al zichtbaar dunner? :) Ik duim voor je dat het zo goed blijft gaan!

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-12 23:09

Blijf hoop houden meis! Dit zijn al hele goede vorderingen en zonder pijnstilling, dat is ook goed want dan kan ze het niet overbelasten omdat ze het toch niet voelt! Top ga door en blijf vechten voor je meissie!

ThreeFingers

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-12 08:31

Giolli schreef:
Vandaag is Luna precies 3 maand oud en guess what? Ze stond heerlijk te klieren met Opa Olivier in de wei. :) helaas was de animalintex er wel af laatst, dus het blijft echt niet zitten hoe ik het ook verbind.

Maar het belangrijkste is dat het ineens razend snel geneest. Ik maak me alleen nog een beetje zorgen dat over een week we moeten stoppen met de AB en ik ben echt " scared ass hell " dat we weer terug vallen... Maar ik kan natuurlijk niet eeuwig aan de AB blijven. Iedereen zegt; Maar het gaat nu toch goed? En dan denk ik.... Ja... Maar dat ging het de vorige drie keer ook in het begin.... :(

Ja dat heb ik ook een beetje, ben ook bang voor een terug val.
Maar doordat ze goed reageert op de animalintex, zou ik ook als ze een terugval zou krijgen, het toch een poosje aan zien zonder medicijnen.

XLeandrosX

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-12 11:36

Ik blijf duimen voor je, ook na volgende week. Ik vind wel dat je het heel goed aanpakt en dat je heel goed nadenkt over hoe je haar behandeld. Ik gun het jullie van harte dat je nog lang van haar mag genieten. keep fingers crossed!

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-12 17:11

Zucht..... Ze is zo mooi!!
Maar je ziet dat ze al zoveel heeft mee gemaakt. Ze is trouwens gister gemeten op 1.21 m !!!! :wow:
Doet me beetje denken aan liedje van Marco Borsato..:

"En al ben je uit de oorlog, gaat de oorlog ooit uit jou? Mooie ogen zijn vergiftigt, zijn aan het geweld gewend... en nirmand ziet hoe klein je bent... Niemand ziet hoe klein je bent. "

pipo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-12 17:17

Ja, je zal het heus wel zien en voelen dat ze een K start heeft gehad. Kan niet anders helaas. Ze zal ook niet begrijpen dat het voor haar bestwil is. Zoo gemeen, maar realiteit.
Kan je die animalintex niet omdoen met een extra transportbeschermer eromheen of zo? zodat t wel blijft zitten.

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-12 17:18

Giolli schreef:
Maar je ziet dat ze al zoveel heeft mee gemaakt. Ze is trouwens gister gemeten op 1.21 m !!!! :wow:

"En al ben je uit de oorlog, gaat de oorlog ooit uit jou? Mooie ogen zijn vergiftigt, zijn aan het geweld gewend... en nirmand ziet hoe klein je bent... Niemand ziet hoe klein je bent. "

Zo wat een reus!
Die foto's op je facebook ook! heel mooi!

xxsalinaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-12 17:49

ik hoop echt dat het goed komt zeg!!
heeeel veeel succes ermee! ik ga dit zeker volgen!

Cynthia82

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-12 18:56

Giolli schreef:

Jeetje, wat toepasselijk inderdaad!
En ik begrijp je angsten om wat er gebeurt als je stopt met de AB heel erg goed...
Laten we hopen dat het meevalt.

Sientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-12 23:27

Giolli schreef:

In de wei? Met animalintex om...? Ik snap wel waarom dat eraf wordt gelopen.... ;) Dacht de hele tijd dat je je zieke veulen ergens met dr moeder had afgezonderd, op een droog, kleiner stuk, maar dat is kennelijk niet zo?

Babootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-12 08:51

Staat ze snachts wel op stal? Dan kun je ook overwegen de animalintex alleen snachts om te doen. Ik zou met de AB doorgaan tot de ontsteking echt helemaal weg is.

fargo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-12 09:52

Het is zowiezo de bedoeling dat ze alleen 'snachts met Animalintex om staat, maar dat doet Giolli ook volgens mij..

En het zou makkelijker zijn als ze dan binnen staat inderdaad want dan beweegt ze niet zoveel en heb je het meeste kans dat de boel erom blijft zitten.

jodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-12 10:39

Giolli is weer geband schijnt het :(

PINK

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-12 12:03

pff wat moet jij door een rot tijd heen gaan met je kleine Luun zeg. Heel veel sterkte toegenst. :(:)
Heb wel gelezen dat het momenteel iets beter gaat, is dat nog steeds zo? Hoop dat het zo goed blijft gaan voor jullie beide!

Hoezo geband?

fargo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-12 12:10

PINK schreef:
Hoezo geband?

Pech met een ip-adres waardoor het lijkt alsof ze aan het hacken is .. maar dat is dus niet zo.

XLeandrosX

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-12 12:21

Hè wat jammer, net nu het zo spannend wordt als ze moet stoppen met de AB. Is er iemand die op een andere manier contact met haar heeft en ons hier op de hoogte kan houden?

meikemarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-12 13:52

Op haar facebook staat niets nieuws, alleen 3 uur geleden dat ze weer geband is, ze heeft de bezwaarcommissie gemaild. Ze zal wel weer snel online zijn hoor!

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-12 14:00

meikemarieke schreef:
Op haar facebook staat niets nieuws, alleen 3 uur geleden dat ze weer geband is, ze heeft de bezwaarcommissie gemaild. Ze zal wel weer snel online zijn hoor!

Ja las ik ook, iets met IP adres.

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-12 16:54

Pfff.... Op een of andere manier is school en bokt geen top combi want ik wordt per direct geband!
Thuis lukt het wel, maar probeer het op te lossen! :)