Gefeliciteeeeeeerd met Bobobeeb!! Gracy, wat schattig die kat! En wat mooi dat je zo duidelijk 2 paardjes in de gaten kan houden CL, sterkte met je Pfeiffer. Ik weet hoe het is..ik heb het vorig jaar juli gekregenen ben er nog steeds niet vanaf. Na mijn nachtje waken afgelopen zaterdagnacht, ben ik gister om half 9 gaan slapen en ik zwalk nu van trein naar werk Iedere avond ga ik vroeg slapen, en ik kan nog steeds erg weinig hebben..
goedemorgen iedereen _Fer_ gefeliciteerd met je veulen
_Fer_
Geplaatst: 18-04-11 07:06
horsii schreef:
Jeeeee gefeliciteerd met bobo der mooie merrieveulen Jammer, geen hengst maar het is wel een plaatje binnenkort komen we op kraamvisite
haha ja zag het gelijk toen ze eruit kwam... ik denk dat is een merriehoofdje! gelukkig wel een merrienaam verzonnen, en ze hebben wel een beetje geluisterd... een valkje maar ben helemaal verliefd hoor hihi ze is zo leukkkk!!! gezellig als je langskomt!!
blijft er nog en merrie over voor mij?? (maakt niet uit als het maar gezond is)
witteke heeft mij heel de nacht wakker gehouden, ik kon wel zeggen gister dat ze maar 1a2 keer ging liggen. ze sloeg ook de hele tijd met haar benen terwijl ze plat lag. ik heb ze net buiten gezet en maar gelijk uitgemest. nu staat ze gewoon te grazen, maar ik vertrouw haar toch niet helemaal.