Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

zo als elk jaar

Ook weer zelfde link?
. Ik ben er nu eindelijk uit (mijn moeder had ineens een geniale ingeving). Voor een merrie wist ik de naam al heel lang, zonder twijfel zou het Guinnevere worden met als roepnaam Gwen. Maar voor een hengst was het veel moeilijker. Ik bleef heel lang hangen bij Gealic, maarja dat wordt al gauw afgekort tot Gay als roepnaam en dat leek me niet zo'n goed idee. Vanmiddag eindelijk de definitieve keuze gemaakt: Guaire an Hafwen. Dit betekend nobel is de zomerse schoonheid.
Leuke namen! 
)
.
.
.
. eindelijk na 3maand is die er. InekeH87 schreef:Ja ik heb nu 5 boeken geschreven, helaas nog niets uitgegeven, maar we zijn op zoek naar uitgevers. In mijn onderschrift staat een link naar de site met de boeken en alle verhalen, wie nieuwsgierig is mag natuurlijk altijd kijken (en het doorzeggen aan iedereen die misschien ook nieuwsgierig is)
kalicha schreef:@ annastacia: als ik t goed heb begrepen heb jij een nieuw alarm besteld. mag ik weten wat voor alarm en wat t kost.. mag je ook via pb doen hoor, maar zit er zelf over te denken 1 aan te schaffen dus ben nu bezig met orrienteren..