Muzefee schreef:Hij heeft dagelijks een aantal bezoekers die hij goed moet bekijken.
MOOOOOOII
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
kappiegirl schreef:Essie gefeliciteerd met je mooie mannetje ik vind veel wit juist heel erg leuk maar goed smaken verschillen hij heeft in iedergeval een heel sprekend hoofdje geniet maar van je mooie mannetje. (ik ben bang dat mijn merrie een heel donker veulentje op de wereld zet vader van het veulen is een fries)
Hiba en Saffier nog geen veulen die merries laten jullie wel wachten, misschien de ontstopper toch even laten zien aan de merrie's of gewoon het hele tekeningentje op de beginpagina?
conejo schreef:Iedereen met veulens gefeliciteerd en wakers sterkte ik hoop binnenkort ook te kunnen waken al denk ik dat het nog 2 weken kan duren.
Hier nog niet gemeld, maar ik heb weer werk gevonden, niet het aantal uren dat ik zou willen, maar is wel op den duur misschien een mogelijkheid.
Margriet, je moet wel tegen roos zeggen dat ze moet opschieten wil ze voor mabel gaan, haar uier was vandaag weer iets groter dan gisteren