Marlis schreef:Dankjewel, haha raar dat ik ben, ben ik net taart gaan halen en wezen eten om het te vieren haha.
Heb je toch meteen een goede reden om taart te halen

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Magic_Ice schreef:Ja daar doelde ik op, omdat Regumate als het ware de eisprong onderdrukt, en als je na 10 dagen ermee stopt er binnen 5 dagen een eisprong/hengstigheid volgt, daarom snap ik niet waarom je óók nog hengstig gaat spuiten.
Mijn merrie is al 2 keer goed dragend geraakt met behulp van 10 dagen regumate voorafgaande aan de dekking.
Ze is ook eens een paar keer hengstig gespoten en dat werkte bij haar niet echt goed, nu hielp het ook mee dat achteraf de hengst bijna onvruchtbaar was, maar ik ben zelf niet zo'n fan van hengstig spuiten, maar dat is persoonlijk natuurlijk.
Al_Zawraa schreef:Iedereen met drachtige merries gefeliciteerd!Magic_Ice schreef:Ja daar doelde ik op, omdat Regumate als het ware de eisprong onderdrukt, en als je na 10 dagen ermee stopt er binnen 5 dagen een eisprong/hengstigheid volgt, daarom snap ik niet waarom je óók nog hengstig gaat spuiten.
Mijn merrie is al 2 keer goed dragend geraakt met behulp van 10 dagen regumate voorafgaande aan de dekking.
Ze is ook eens een paar keer hengstig gespoten en dat werkte bij haar niet echt goed, nu hielp het ook mee dat achteraf de hengst bijna onvruchtbaar was, maar ik ben zelf niet zo'n fan van hengstig spuiten, maar dat is persoonlijk natuurlijk.
Ik weet hoe de Regumate werkt, en ik ben zelf ook niet zo voor hengstig spuiten, maar we zitten met het feit dat ze dit jaar eigenlijk drachtig móet worden van deze hengst, aangezien de kans groot is dat hij volgend jaar weer naar Qatar terug is. Maar ja dan moet ze eerst wel hengstig worden natuurlijk. Wij hebben vorig jaar ook een merrie drachtig gekregen (die wel hengstig maar niet drachtig wilde worden) door de combinatie van Regumate en hengstig spuiten te gebruiken. Dit werd toen gedaan door en op aanraden van een zeer goede kliniek in België, vandaar dat we dit dit jaar weer willen proberen.
gr_roos schreef:Hoi Sjaan, kom jou ook overal tegenJou merrie is volgens mij een maandje vroeger dan de mijne.
Ik dacht alleen dat ze bruin was e geenvos of heb ik het nu helemaal verkeerd![]()
Dela, leuke hengst heb je uitgezocht, was er van onder de indruk bij de Dalhoeve, alleen stond mijn keus (vorig jaar al gemaakt) al vast.
Al_Zawraa schreef:Iedereen met drachtige merries gefeliciteerd!
Ik weet hoe de Regumate werkt, en ik ben zelf ook niet zo voor hengstig spuiten, maar we zitten met het feit dat ze dit jaar eigenlijk drachtig móet worden van deze hengst, aangezien de kans groot is dat hij volgend jaar weer naar Qatar terug is. Maar ja dan moet ze eerst wel hengstig worden natuurlijk. Wij hebben vorig jaar ook een merrie drachtig gekregen (die wel hengstig maar niet drachtig wilde worden) door de combinatie van Regumate en hengstig spuiten te gebruiken. Dit werd toen gedaan door en op aanraden van een zeer goede kliniek in België, vandaar dat we dit dit jaar weer willen proberen.