Neonlight schreef:Maar ik weet wel waar je huis woont.Ben er zelfs een keer geweest.
Volgende keer als je nog eens in Achel komt, spring je maar een keertje binnen!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Neonlight schreef:Maar ik weet wel waar je huis woont.Ben er zelfs een keer geweest.

Amandake schreef:ja hier ook hoor ,ik slaap zo'n 4 maanden met men neus tegen de camera haha , nee ik tel gewoon graag af...altijd spannend

Is haar 4e dracht... 1e veulen heeft inmiddels haar 1e internationale (!) wedstrijd gelopen, 2e dracht was van een tweeling en dus twee dode veulens op 10 maand, 3e dracht is nu net afgespeend en nu dus 4e dracht. Maar na de tweeling is ze niet meer slank geworden...
)Iorrr schreef:maar in barage was ze leeg en toen heeft de ruiter dus afgegroet.
) Kan me voorstellen dat je trots bent!
) en toen is de Jus de Pomme de sport ingegaan tot het ZZ Daar was ze klaar mee toen ze 8 was en toen dus weer gedekt -> Dode tweeling en vervolgens nu een gezonde zoon en drachtig van Berlin... maar alle nakomelingen zijn dus nog in ons bezit! Scum schreef:Maar verder tijdens de hele zwangerschap niet enten?

Hebben wij ook, ik geniet er van.

... en namen liggen al klaar!!