Hier eindelijk een foto van mijn merries. Links Ironique (v. Cantor) en rechts Zenobia (v. Scandic). Ik hoef niet te zeggen welke drachtig is denk ik

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Dana01 schreef:Nikita is mei uitgerekend, vanwege een vermiste dekbon gaan we voor het gemak maar uit van 1 mei
ShamalArabs schreef:germie schreef:Haar buik gaat ook meer hangen, maar ik heb het idee dat ze ook bij de hals dunner wordt. Iedereen zegt dat je een drachtige merrie goed in het vlees moet houden, maar hoe doe je dat?
in de maanden voor de laatste 2 á 3... de laatste maanden eten ze vaak slecht, vaak is er niet tegenop te voeren... Je kunt proberen haar wat maisgruten bij te voeren, dat zet vaak nog wat aan.
Als het alleen ribben zijn die zichtbaar worden en de buik gaat hangen, dan kom je vaak al aardig richting een bevalling
Citaat:Mijn meisje krijgt een spuitje voor Rino met kerst...
Rian1984 schreef:Dank je Nicole! Ja laatste maandjes! Spannend hoor!
Taber, Jij ook nog gefeliciteerd met je mijlpaal gister overheen gelezen denk ik..![]()
Ik voel me goed! Alles gaat wat minder soepel en snel, en ben erg moe.. maar denk dat ik niet mag klagen hoor!
Nee we weten het niet! BLijft een verassing.. heb ook echt geen idee eigenlijk wat het gaat worden...
Hihi kan me leuker kerstcadeautjes bedenken dan een spuitje
stoere schreef:Citaat:Mijn meisje krijgt een spuitje voor Rino met kerst...
leuk kerstkado
ShamalArabs schreef:Vermagert ze bovenin, dus de bovenzijde omstreeks het kruis en daar wat naar beneden?