Verder allemaal leuke foto's, dames zien er goed uit! (Sorry, geen tijd om iedereen persoonlijk te beantwoorden.)
Ik heb NIEUWS: Wild heeft haar eerste twee puntjes in het L2 binnen en vanmorgen trof ik een uier in werking aan! Nog niet veel, maar zeker een begin. Gaaf.
Ik heb weer lang niet gepost hier Wel altijd meegelezen Maar het wordt nu toch echt wel spannend hier voor een aantal dus ik ga een poging doen om het weer een beetje bij te houden.
@miekelover, gefeliciteerd , geweldig een bonte!
@quirinake, voor jou wordt het nu wel heel spannend
@djesseka, 2 punten in het L2 Toppie. Kan ze het nog goed aand an de wedstrijden?
@fieke, leuke foto! En zeker een mooi buikje.
@maseike, toch wel even spannend de verhuizing van monchique of niet? Maar idd erg lekker dat ze dan naar buiten kan!
Mijn merrie is vandaag 280 dagen ver. Afgelopen week is ze naar de kraamstal (van 4x5 meter)verhuisd. Toen begon ik al wel een beetje de kriebels te krijgen. Ik las laatst ook weer even in het boek Paardenfokkerij helaas het verkeerde hoofdstuk over wat er allemaal mis kan gaan Dat wil ik helemaal niet weten ik vind het allemaal al spannend genoeg. Mijn stalhoudster heeft de camera weer geregeld. De drachtige dame heeft haar laatst wel laten schrikken. Ze liet zich ineens in het stro zakken en begon wat glazig te kijken. Stalhoudster dacht even dat ze begon te veulenen. Maar beeb was alleen maar even erg druk. Ik merk nu ook steeds meer dat ze narriger wordt en soms naar d'r buik hapt. Ook poetsen vindt ze niet zo heel erg leuk meer. Rijden doe ik al een week of 5 niet meer.
Dit zijn foto's van afgelopen weekend op 272 dagen:
Laatst bijgewerkt door Bar op 25-02-07 21:15, in het totaal 1 keer bewerkt
Ben wel niet Djesseka maar heb toch ff gekeken Echt een knappe hengst Ik wist niet dat ie door Imke Bartels werd gereden. Is toch wel een van mijn favoriete amazones. En Sunrise vind ik echt zo'n geweldige merrie
Dit is overigens de vader van mijn beeb.Ik heb de foto's zelf gemaakt dus ze zijn niet zo professioneel.
@ Maseike: Dankje! Wauw, wat een paard is het toch, hè? Geweldig!
@ Bar: Dank je. Je begint nu te merken dat het zwaar voor haar wordt, dus nog één wedstrijd en dan stoppen we ermee, dan gaan we afbouwen en hobbelen. Jouw paard heeft al een flinke buik, zeg! Mooie merrie ook.
Hier een foto van Wild haar uiertje vanmorgen: (Telefoonfoto.)
@ Miekelover: Proficiat met de new born!! Wat gaaf ,van achteren zo wit en dan de punt van de staart zwart,geweldig, echt een droppie!! @ Quirinake: Ik hoop morgen te lezen dat je "oma" bent geworden succes vannacht!!
@Miekelover; gefeliciteerd. Gelukkig is alles goed gegaan. Veel plezier met de kleine. @Quirinake; hopelijk morgen beschuit met muisjes. Succes vannacht.
Wat een flinke uiers zie ik hier allemaal voorbij komen zeg. Korn hoeft nog maar ca. 24dagen, en er is nog niet veel te zien hoor. Ik hang iedere avond eronder om te kijken voor verandering maar het zijn nog steeds wat slappe thee zakjes. De buik hangt wel veel lager dan eerst. Ze is nu in de flanken wat aan het invallen. Ach ja, we wachten rustig af.
Quirinake; spannend!!!! Ik ben ook helemaal zeniwachtig voor je morgen een beeb erbij hoor!! Miekelover; gefeliciteerd, wat een knapperd zeg! Een bontje!
haha. gelukkig een bonte. het vorige veulen was ook een bonte hengst maar die was te vroeg geboren helaas. Ik heb altijd al gedacht dat het een merrie zou worden. Ze heeft hele leuke aftekeningen. witte billen met een zwart punt staartje. en een mooi symetrische witte bles
Hier nog wat uier, buik en vulva foto's van cuba, heb deze vanavond rond half 8 gemaakt en ik denk toch echt dat het veulen voor eind maart kan komen... Ga morgenvroeg de VA bellen zodat hij (voor de zekerheid) even kan komen kijken. De hengstenhouder heeft waarschijnlijk dus gelijk kwa datums want die datums komen overeen met de dagen die ik dus uit mn hoofd nog weet.... uier vulva (let niet op de troep , was even vlug daar om het voer voor morgen klaar te hangen en toen heb ik deze pics ff vlug gemaakt)
buik en dit vond ze er van:
Ben een beetje zenuwachtig, zou ik er nu echt een maand langs kunnen zitten?
volgens mij is ze 25, 27 en 29 mei 2006 gedekt, maar de hengstenhouder zweert dat het 25, 27 en 29 april was... Ik weet dat de dagen op dinsdag, donderdag en zaterdag waren en in mei kloppen die dus niet en in april wel. Wat dus zou betekenen dat ze nog maar n maandje zou hoeven. Heb de data´s niet op kunnen schrijven aangezien het een verrassing was voor mijn moeder (en die is zo slim om mn agenda´s en dergelijke na te kijken....). Baal nu eigenlijk wel een beetje, maar aan de andere kant begint ze wel de tekenen te vertonen dat het veulen op komst is....
Mira zit vandaag op 300 dagen. Had een keiharde buik, en mega klieren in de uier, doorlopend tot ongeveer navelhoogte...... sjaggo, hoofd wegdraaien als ik wilde knuffen, heerlijk hormonenbommetje dus