we willen dus op stal gaan slapen als dr uier dikker word enzo...
Maar madam doet toch altijd alles al tegen de boekjes in(behalve nie van macy denk ik
).....dus dat word op stal komen en opeens een veulentje zien staan.....
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
).....dus dat word op stal komen en opeens een veulentje zien staan.....
Meavey schreef:Houd moed maiden-eigenaars!

en trouwens, maak me nou niet NU al zenuwachtig met dat niet kegelen, geen geschop naar de buik want dan ga ik al veel te vroeg telkes kijken en als het dan geboren wordt ben ik te laat
we gaan er gewoon nog vanuit dat de merrie onrustig is en dat de uier en buik op springen staan

vrijalover schreef:kelan, wat appart dat dat meisje beweerde dat ze kon zien dat het veulen nog zeker 4 weken blijft zitten.. hopelijk heeft ze geen gelijk!
en ze trapt ook steeds naar dr buik...MarijeR schreef:Volgend jaar van zowel Macy als Copper een dochter die voor het eerst moet veulenen
??
. 

:

Wat een foto's!
Nou ik zou zeggen, drop m vannacht maar!
Spannend!!!
Kelan schreef:Odess, hoe zit dat met die regumate? Zo lang je regumate geeft kan de bevalling niet beginnen?
Haar kling is in de loop van de dag weer een stuk losser geworden en haar uier is nu dag en nacht stabiel, maar nog lang niet vol. Kenmerken van een ontstoken uier zijn overigens dat de uier hard en warm aanvoelt. Odessa's uier is niet langzaam volgelopen, maar haar klieren zijn ineens op komen zetten. Hopenlijk loopt haar uier binnenkort gewoon vol en heeft ze er geen pijn aan! 

Wat is de afstamming van de moeder? Zie Odess is super lief en Solitair ook dus er komt een droom van een veulen uit 
. Ik denk allemaal van niet, omdat die uiers zo uitgelebberd erbij hangen.. maar ja, wie weet houdt ze mij ook voor de gek
.
.
.
.
Tot vanavond!
Kun je die alsnog verbranden.
het zijn nu echt twee kadetjes op d'r kont. Dat had ze al wel, maar nu is er middenin echt meer een gleuf. Ik kan er ook in prikken en dan voelt het zacht ipv hard zoals een week geleden.Mac schreef:
@Bubbels:
Red Alert, Red Alert !! Roger - over !!
Ze geeft nog steeds dunne honing. Wel met de nodige druk erachter.
Heeft een vulva van een 80-jarige en waggelt rond als een olifant. Maar ze rolt wel in het zand en in de wei en gaat languit liggen pitten. Veulen schopt erop los terwijl mamma wordt leeg gezogen door de muggen.