Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Och ja Flo... Ik zag het memoriam topic. Sterkte nog!!
Welkom terug.
Nog eventjesss. Tiësto? De barock pinto? Wat ligt ze lekker
Vind het zo'n mooie kleur
Zo leer je nog wat! Bedankt voor de uitgebreide post 

, drie keer is scheeprecht dus hoop nu op stippies!
Muronia schreef:Ik voel mij even een aardige domoor. Ik vertelde toch gisteren over Veronia die zich niet zo goed voelde? Ik had er even niet bij stilgestaan, maar ze heeft de dag ervoor haar enting gehad en gisteren toen ze op stal kwam viel het kwartje. Ze had heel veel pijn in haar nek van de enting en kon daardoor niet met haar neus aan de grond om te eten. Ze stond me zielig aan te kijken toen ze haar brokjes probeerde te eten en toen kreeg ik het door. Volgens mij gaat het inmiddels al iets beter. Dat ze daar zoveel last van kunnen hebben
Mijn merrie heeft Beart (en dus ook Jasper) in de lijn en het is soms zo enorm puzzelen wat bij haar past.
Twijfel je tussen een paar of weet je het al? Ik heb al een keuze gemaakt. En heb er nog wel 5 op reserve
Vind het een leuke bezigheid om uit te pluizen wat bij haar past. En bij de Friezen heb je weinig keuze vind ik. Zeker met Zilver haar lijn. En ik wil zo min mogelijk inteelt en verwantschap, maar ik wil wel dat de hengst verbeterd. Is soms wel puzzelen.
Hier alleen wat gevulde benen in de laatste maand als ze veel oedeem ontwikkeld
Is soms ook maar net hoe je de foto maakt hihi.
Oh leuk een Meinte. Ben benieuwd!
Muronia schreef:Ik voel mij even een aardige domoor. Ik vertelde toch gisteren over Veronia die zich niet zo goed voelde? Ik had er even niet bij stilgestaan, maar ze heeft de dag ervoor haar enting gehad en gisteren toen ze op stal kwam viel het kwartje. Ze had heel veel pijn in haar nek van de enting en kon daardoor niet met haar neus aan de grond om te eten. Ze stond me zielig aan te kijken toen ze haar brokjes probeerde te eten en toen kreeg ik het door. Volgens mij gaat het inmiddels al iets beter. Dat ze daar zoveel last van kunnen hebben
Heel veel sterkte