Fotsy schreef:Wel noisy ik wil toch echt geen knieactie hoor zoals de meesten hier de draf willen verbeteren en alleen reining? Euh working cowhorse, teampenning, barrel racing enz zelfs meeste trailoefeningen en in de pleasure ga ik niet zeggen dat dat hikietakie drafje mooi en bevorderlijk is maar ik zie die hoge knieactie in draf toch ook niet graag in de western.
Maar draf verbeteren hoeft toch niets te maken te hebben met knieactie? Meer of minder ruimte in de pas, meer gemak met takt houden, lossigheid in de rug of bepaalde mate van buiging in de sprong zijn ook allemaal dingen waar je gericht op kan verbeteren. Ik denk dat noisy dat bedoeld. Verder weet ik niets van western dus of mijn voorbeelden passend zijn weet ik niet.
Noisy dat zijn leuke kansen inderdaad! Ik heb het vorige DBT stilletjes gevolgd, ik hoop dat je merrie komend jaar een prachtig veulen van zichzelf mag opvoeden. Wel ontzettend veel respect voor de betrokkenheid die je hebt voor je pleegveulen!
Paard dat je laat zien is een palomino met extreem veel sooty, gaaf effect geeft dat inderdaad!