Ik had 'vroeger' ook twee fjorden. De èèn had een dikke wilde bos manen en de andere knipte ik altijd in een mooie boog. Beide had wel wat, het paste precies bij ze..
xApple
Geplaatst: 12-08-15 10:03
Mijn merrie was nog steeds erg moody Met rijden gister bij mijn bijrijdster was ze niet te houden.. Ze is altijd de rust zelve Laten we hopen dat het zwangerschapshormonen zijn. Nog 12 dagen afwachten
Bogen bij fjorden, ik heb eens n merrie gehad (waar ik mn boktnaam aan dank ) en die had zo'n dikke en stugge bos met manen dat ik die ook in n boog geknipt heb.... Liep de staleigenaar langs met de woorden: Nu er alleen nog even n kleurspoeling erover
Hier niet veel nieuws, Jill groei gestaag door en houdt dr staart echt op de raarste manieren omhoog
Als alles een beetje meezit (dat wil zeggen, als het weer wat mee wil werken) dan wss vrijdag fotoshoot Heb al een tijdje iets in mn hoofd zitten wat ik graag wil en tja, maar bedacht dat als ik het nog wil doen ik dat wel snel moet doen ivm de temperaturen..... Dat word dus vervolgd
linda2008
Geplaatst: 12-08-15 14:02
knolselder en pindanootje, hoe kom je er zo op?
Oh, ik heb zelf nog geen dag nagedacht over namen, maar toch heb ik al een hele leuke hengstennaam! Met dank aan Knolselder hahaha
wat leuk Vientje dat ze nog steeds drachtig is,gefeliciteerd!
mijnlieverd
Geplaatst: 12-08-15 15:46
Noumea vandaag gescant en is niet drachtig . Ga nog een poging doen, en dan is het goed geweest voor dit jaar en miss wel voor altijd bij haar.
Bibi vandaag 119 dagen drachtig en Parnasse 66 dagen .
Heb het idee dat ik het bij Bibi al een klein beetje kan zien, of wil ik t gewoon zien . Parnasse is ook al mooi dik geworden, alleen niet van de dracht, maar van t vet natuurlijk . Ze is ook continu bang dat ze iets tekort komt, heeft ze al als ze niet drachtig is, maar nu is het nog extremer .