) Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
)
.
hier vandaag 272dagen ver...
het is een hele mooie merrie om te beginnen met de fokkerij

Dustinlover schreef:Ik ben nog niet buiten geweest haha.. moet over half uurtje werken en dan tot 4 uur.. Dan ga ik daarna naar de paarden met mijn camera en hopen dat het nog een beetje weer is
En fab maar een extra deken opgooien.. Morgen word het -9 hier...
Het is al een kouwelijk watje...

Dustinlover schreef:Welkom faline,kan me herinneren dat ik jou een paar keer heb gemaild voor een dekking omdat je hem ter dekking stelde, maar heb nooit iets terug vernomen..
Emmers ophangen hebben we ook ooit geprobeert, geen succes.
Beesten zien een emmer als een potentieel sloopding. Met emmers slepen doen we dus toch al. Staleigenaar heeft sinds 2 jaar wildzangvogels, en een gedeelte van de stal is tegenwoordig afgeschermd met een wandje en heeft een eigen buitendeur. Daar zitten die vogels. Nu zijn drinkbakjes van vogels natuurlijk helemaal een ramp, en die ruimte is betrekkelijk klein. Daar staat nu een kacheltje in die alles vorstvrij houdt, en er is ook een waterpunt. Voorheen moesten we met vorst water uit huis halen en dat was nog een eindje lopen (50 meter), nu dus maar 10 meter, en de emmers zetten we daar ook weer neer zodat het water niet bevriest.