Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
inowa schreef:mooie naam!!
winoa droeg vorig jaar niet naar beneden en werd ook een hengstje,wacht het wel af.
heb toch al iemand die interesse in het veulen heeft(of in elk geval 1 van de veulens) en die heeft ook eerste keus en geslacht maakt niks uit dus we zullen zien.
InekeH87 schreef:@pippalex dan zou mijn merrie dus een hengstje krijgen. Die heeft namelijk het formaat strandbal. Haar buik steekt zowat eng ver uit als je van boven kijkt (kan heel makkelijk nu met de camera). Als ze de deken op heeft is het niet zo duidelijk, maar gaat hij af dan zit ik nog iedere dag vol verbazing naar die camera te staren.
Ik zou wel blij zijn met een hengstje, maar eigenlijk maakt het me niet zoveel uit. Het liefst heb ik natuurlijk een gezonde merrie en veulen.
Vandaag kon ik trouwens voor het eerst melk uit der uier krijgen. Nog maar uit 1 speen, maar het begin is er. Ik ben nu echt benieuwd hoelang het nog zal gaan duren.
miszlisanne schreef:ok nice ag als er vanuit cassini geen schimmel terugkomt![]()
maare misschien stomme vraag, als je AES dekt, waar komt je veulen dan?
ik ben alleen in het kwpn thuis