@jennyk : jaja in de winter komt zowiso alles aan huis te staan ,snachts op stal en overdag buiten. Kyra ,Romi ,Iris en Bibi stonden nog op de weide ,daar deze er nog droog bijliggen en nog gras genoeg opstaat ,maar nu komen ze echt naar huis !!
Krijg ik net nog een mail ook dat de kopers van Chloe (van Laura) het veulen niet komen ophalen...kan ik haar terug te koop aanbieden :-( Heb ook nog 2 Border Collie teefjes van 9 weken zitten....het is te merken dat de feestdagen eraan komen de mensen moeten cadootjes kopen ipv hondjes en paarden haha.
ja of ze moeten een hondje of paard als kadootje willen Ik had net iemand van de lotto aan de telefoon, wat ik zou doen als ik een miljoen zou winnen. Of ik dan een paard zou kopen vroeg ze ach ik heb er al 2 zei ik, was ze gelijk stil
Ach gossie, heb je ook nog puppies zitten? Verleiding is groot, maar ik moet met mijn volle verstand erbij blijven, fulltime werken en honden is niet verstandig. Amandake, zie geen plaatsnaam bij je staan, maar woon je eigenlijk ver van me af of niet? Aangezien belgisch limburg 5 km verderop voor mij is. Toke woont bijvoorbeeld al echt vlak bij mij.
Neon : ik woon in Hasselt , 50 km van bij jou dus als je zin hebt in een tas koffie ,laat je het maar weten Toke : had 50 Euro voorschot gehad ,maar die geef ik niet terug hoor sorry
Oeh Amandeke... Wat een gave pups... Zou dolgraag willen, maar mijn hubbie vermoord me... En ik heb al 2 honden.... en 4 katten en 4 paarden... Hij vindt het jammergenoeg genoeg Ze zijn wel gaaf hoor!
Ik vind deze periode juist super om met een jonge hond te beginnen. Ben veel meer binnen en heb er veel meer tijd voor dan 's zomers...
Laatst bijgewerkt door Lucy_1 op 20-11-08 19:02, in het totaal 1 keer bewerkt
Ik wil ook weer een pup...... Moet alleen nog even wachten Heb ook al wel een hond, maar moet wachten tot alle stallen (die nog gebouwd moeten worden) op orde zijn voor er weer wat bij komt....
oe wat een lieffies die pups......maar helaas manlief wurgt me als ik ook nog een hond aanschaf, naast de kat, 3 paarden, 2 shets en samen met mijn schoonmoeder een stuk of 20 kippen en 2 geiten.....
Wat een geweldige pups! Ik zou er graag 1 willen, maar mijn vriend houdt absoluut niet van honden
Ik ben op zoek naar een leuk Welsh A merrietje, dus als iemand nog een leuk merrietje te koop weet, hoor ik het graag. Klik hier voor mijn advertentie.
morgen komt er een kandidaad koper voor een pup ,dus hopelijk vinden ze gauw een nieuwe thuis Komt er ook bij moet ik eerlijk zeggen ,dat niet zomaar iedereen een pup meekrijgt van mij ,hihi ben vrij kieskeurig