TheSam schreef:Cheyenne kan ook zo stil staan als een standbeeld... elke keer denk ik dat de cam vast is gelopen![]()
Dat denk ik ook geregeld.
Dan krijg ik deze neiging

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
TheSam schreef:Cheyenne kan ook zo stil staan als een standbeeld... elke keer denk ik dat de cam vast is gelopen![]()
maroes schreef:Ze was net wel onrustig aan het doen,zag ik Dana!
Kimmes schreef:Daaaaaan!!.Ik ben nu wel errug nieuwsgierig
TheSam schreef:Ik heb Daan even gesproken en gaat voor de zekerheid even zelf kijken.. volgens Dirk is ze aan t kegelen, maar Daan weet hoe de uier bij Chey eruit zag dus wil zelf even polshoogte gaan nemen voordat ze zich onnodig druk ga maken
TheSam schreef:Ik heb Daan even gesproken en gaat voor de zekerheid even zelf kijken.. volgens Dirk is ze aan t kegelen, maar Daan weet hoe de uier bij Chey eruit zag dus wil zelf even polshoogte gaan nemen voordat ze zich onnodig druk ga maken
TheSam schreef:Marije!! Je ava!![]()
MamaSnoopy schreef:TheSam schreef:Marije!! Je ava!![]()
geweldig!!! zo zie je maar, toch nog wat leuks uitgekomen