Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Marigold schreef:@kel106 nou, eindelijk dan!!
Het lijkt me een flink veulen! Benieuwd naar droog foto’s!
Gefeliciteerd!
En meisieliene, gefeliciteerd met je mooi getekende veulen zeg!
@imani_abby, maar hoe wil je dan (stel de merrie overleefd dit alles toch), het veulen dan aan een andere pony koppelen als de merrie zelf ook nog bij jullie dus in of naast Ollie staat?
Het veulen bij Ollie in de stal zetten en dan hopen dat mini het goed vind en het veulen ook meewerkt? Van nature trekken ze naar hun eigen moeder toe en wil een merrie haar veulen niet delen of afstaan.
Ik hoop dat het allemaal goed afloopt. Als de merrie toch verslechterd, vind er dan een spoed keizersnede plaats?
Libera schreef:Gefeliciteerd met de nieuwe veulentjes weer, hele aparte aftekening die zwarte! Is dat bont of appaloosa? En ook een erg knap vosje, benieuwd naar droog foto’s!
Zo leuk al die veulenspam
Imani sterkte met Mini, ze is inderdaad flink ingevallen maar als de dierenarts nog goede hoop heeft is dat een goed teken hoop ik… duimen dat ze opknapt!
Hier inmiddels op dag 308 voor Raven, uier blijft heeeel langzaam ontwikkelen en ze heeft soms van dat doorzichtige vloeistof op dr benen na het liggen. Ze slaapt veel en helemaal plat en ze is behoorlijk dik… ook steeds rustiger buiten.
[ Afbeelding ] (de zwarte is Raven, Jake, de vos, is gewoon dik)
Bij Idaza gebeurd nog weinig, die zit nu op 289 dagen.
SharonIndezz schreef:Sonjim, dat vordert ook al mooi hèzo spannend!
Amitro: wow idd een vol uier, en duidelijke zucht plaat, zo op de foto lijkt ze niet heel dik, ben ook heel benieuwd naar jullie veulentje
SharonIndezz schreef:Geen veulentjes meer geboren hier?
Hoe gaat het met Mini @imani? Nog nieuwe updates? Ik denk veel aan jullie
Hier vandaag 324 dagen, en toch al wat zucht voor het uier,(denk ik??) ben benieuwd wanneer baby zich meld
[ Afbeelding ]
Amitro123 schreef:Heeft iemand ervaring met de sigloo geboortemelder? Dit wordt gebruikt op mijn paard en de spanning staat nu op 16. Weet iemand hoe hoog de spanning staat wanneer het paard gaat bevallen?