Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Balko schreef:Iemand hier trouwens ervaring met het volgende;
Ik zou volgend jaar graag een welsh merrie veulentje aanschaffen en opfokken in een clubje veulens thuis. Zou dit kunnen met paardenveulens samen of is het verschil dan te groot?
Ik zou volgend jaar graag een welsh merrie veulentje aanschaffen en opfokken in een clubje veulens thuis. Zou dit kunnen met paardenveulens samen of is het verschil dan te groot?
Cynthia82 schreef:Megan: waar op FB? Want officieel mag je natuurlijk geen dieren te koop zetten op FB. Zet je dan iets op je eigen tijdlijn wat andere mensen dan delen of gebruik je bepaalde pagina's op FB?
De mijne staan nu op de Bokt Markt en e-horses. Via de Bokt Markt komen er wel berichten binnen, maar e-horses levert weinig op.
Cynthia82 schreef:Megan: waar op FB? Want officieel mag je natuurlijk geen dieren te koop zetten op FB. Zet je dan iets op je eigen tijdlijn wat andere mensen dan delen of gebruik je bepaalde pagina's op FB?
De mijne staan nu op de Bokt Markt en e-horses. Via de Bokt Markt komen er wel berichten binnen, maar e-horses levert weinig op.
Cynthia82 schreef:Faniek, wat is ze knap!
Waar zetten jullie je veulens te koop? Bokt Markt, Marktplaats, e-horses, Facebook? En met welke hebben jullie de beste ervaringen?
Bij Sporthorses bijvoorbeeld, betaal je minimaal €19,-, prima als je dan veel mensen bereikt, maar wel veel geld als die site niet zo lekker loopt.
djoeka schreef:Ik ben ook wel benieuwd, aan wat voor prijs moet je denken voor een goed kwpn veulen? Of is een veiling misschien interessanter?