Klopt er iets niet aan de lijst of is je merrie veilig (mini’s vanaf 300 dagen, paarden vanaf 320 dagen) en wil je erbij, stuur mij een pb en ik voeg je toe!
CharmFaith: Bailey februari/maart verrassing Rianne1807: kira maart/april verrassing Huisje29: Sonnie april verrassing
immii_clarr
Geplaatst: 25-04-21 07:15
Gefeliciteerd grasje! Ook al zo een met van die leuke aftekeningen op het hoofd
Gefeliciteerd dakario! Hoop dat de merrie inmiddels een beetje is bijgekomen van de zware bevalling.
Brigitte ik duim voor je, dat zijn geen leuke dingen..
Tamaramt, mijn furst jazz van vorig jaar gaat goed! Wel megagroot, is nu met 1 jaar denk al zowat 1.60 Nog een beetje in wintervacht maand geleden En deze kreeg ik gisteren
Kaplaars
Geplaatst: 25-04-21 07:33
WoW Immi- Clarr, wat een grote joh! Gaaf dier is hij aan het worden. Van harte gefeliciteerd Dakario! Prachtig maantje heeft het veulen hopelijk is hè merrie snel hersteld. Sterkte Brigitte D! Jakkes, heel veel beterschap. Ik duim voor je jaarling. Grasje88: Gefeliciteerd! Prachtige foto: de eerste kus van mama! En een prachtige koppie heeft je veulen! RiV-q: dat ha ik een paar dagen geleden ook. Toen werd mijn vriend compleet gedesoriënteerd wakker gebeld in de nacht. (Door een voor hem onbekend nummer) (inmiddels heeft hij het nummer wel opgeslagen)
Ik ben vannacht 5 keer gebeld door het alarm en verlang nu al naar een middagdutje
Laatst bijgewerkt door Kaplaars op 25-04-21 07:38, in het totaal 1 keer bewerkt
Even snel tussendoor, ben net thuis.. Afgelopen nacht voor het eerst gewaakt, hoewel ze nog geen tekenen had dat de bevalling aanstaande was.
Vannacht geboren om 3.56u met 328dgn Een prachtig merrieveulen Nageboorte kwam er snel af, maar de merrie zwalkte enorm.. leek echt om te vallen, dierenarts laten komen. Alles nagekeken en pijnstiller gehad.
Dakario gefeliciteerd met je veulen! Merrie beetje bijgekomen?
Brigitte ik duim mee voor je jaarling!
Meissieline wauw gefeliciteerd prachtig veulen!
AlZawraa wauw wat een binkie al! 1,5 dag oud en dan zo stoer uit je ogen kijken, heerlijk!
Muronia haha, op het goeie moment de foto gemaakt!
Hier weer iets meer vulling in het uier, maar kan nog veel meer bij, moet zien dat we een koningsdag veulen krijgen, als ik haar uier zie gaat ze daar overheen