Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Selente schreef:Riv, wat ik precies de reden waarom je haar nog wegbrengt naar een professional als je zelf al zover bent met het beleren?
tamaramt schreef:Ik heb een lijstje met namen maar merrienamen lukt nog niet echt.
Moet met een R beginnen en ik wil graag een dubbele of driedubbele engelse naam. En het woord Fürst erin terugkomend zou ik leuk vinden.
Iemand ideeen?
ual_95 schreef:Wat zonde Knolselder! Knap dat je er zo nuchter onder blijft. Ik vroeg me af of je niet aan de hand van de grootte van de foetus kan afleiden van welke merrie het was. Misschien had ze toch iets onder de leden inderdaad.
Tinniie schreef:Beste zie je het dan onderaan de buik, voor de uier. Wat later in de dracht valt het idd meer op in de flanken.
Selente schreef:Cynthia, ja komt zeker een beetje vanwege het onderstandig staan op die laatste foto. Ik heb dus geen idee, ik vraag me dat af. Dacht het ook bij die van mij een beetje te zien, maar misschien komt dat ook omdat haar favoriete stand momenteel standje geit is.
Jet schreef:tamaramt schreef:Ik heb een lijstje met namen maar merrienamen lukt nog niet echt.
Moet met een R beginnen en ik wil graag een dubbele of driedubbele engelse naam. En het woord Fürst erin terugkomend zou ik leuk vinden.
Iemand ideeen?
Fürst is Duits, in het Engels is het Prince, in het Nederlands Prins.
Royal is koninklijk, Royal Dutch Princess bijvoorbeeld?
Riche Princess zou ook kunnen...