Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Emmy7 schreef:[naam], wat leuk, in de tent. Ik heb ook een week in een tentje geslapen hoor bij onze merrie! Het viel mij op dat onze merrie dikke aders kreeg de dag dat het veulen kwam. Het is nu alleen niet zo lekker weer om in een tentje te liggen, bij mij was het droog maar wel koud, ik lag echt onder drie dekens en een dekbed, brrr. Zolang ik er onder bleef liggen had ik het warm haha. Succes in ieder geval. Ik vond het ooie nachten zo met ons paard!
voordeel vond ik dat ik dus de tent gewoon open kon laten en alleen maar even mijn hoofd hoefde op te tillen om haar te zien en wanneer ik in de tent kroop, kwam ze er voor staan. Heel gezellig!
ik hoop voor je dat het niet zo lang meer duurt zeg, tjonge.
hoop dat het dan niet te koud meer wordt 's nachts
En toen ik mijn hielen even had gelicht beviel ze vlug, de tuthola.
Erg leuk, weer zo'n hummeltje in de wei. Het is een levendig ding, wow! Moeders heeft toch wat meer geleden van de dracht dan gedacht, maar is weer helemaal vol van haar kind. We hebben 'm inmiddels Jagger gedoopt; past op de één of andere manier wel.
, dat stuntelige is altijd zo leuk haha. Dus al met al een bevalling uit het boekje. We hebben al een volle broer van hem, ook vos, van 1 jaar; dat is mijn grote favoriet bij de jonge hengsten. Denk dat deze een klein tikkie minder is, maar nog steeds een mooi ding. Maar eens zien hoe hij uitgroeit en of we hem houden voor de opfok. Zal straks even foto's plaatsen 
Ik ben er erg blij het is een zeer correct fewspot hengstveulen met mooie lange benen. Helaas had de pendel en mijn gevoel geen gelijk. Dus ik moet maar een hard gaan nadenken over een naam.