Nou, onze merrie krijg al een punt!!!

Mooie foto's Maseike!
Ook leuke foto's van Burley

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
InekeH87 schreef:haha, ik mag me dus gelukkig prijzen. Hij is namelijk verliefd op mij. Dat heeft hij net van de week durven zeggen (nadat hij twee jaar lang iedere keer als ik bij de paarden was naar me kwam kijken en het eerste jaar niet eens tegen me durfde te praten).
AngelsDitch schreef:@ Talida: Jouw merrie en mijn merrie zijn even ver, allebei 295 dagen. Alleen jij staat bij de uitgerekende datum op 13 april en ik op 19 april. Van hoeveel dagen ga jij dan uit? 335?
Neonlight schreef:Slappe banden betekent dat de merrie het geboortekanaal klaar maakt voor een naderende bevalling. Dit duurt zeker geen weken meer.
Ik vind dit overigens wel een heel mooi duidelijk voorbeeld van slappe banden. Misschien ook een foto van achteren maken voor de wiki? Samen met deze opzij foto is dat een hele mooie bijdrage.
Neonlight schreef:Slappe banden betekent dat de merrie het geboortekanaal klaar maakt voor een naderende bevalling. Dit duurt zeker geen weken meer.
Ik vind dit overigens wel een heel mooi duidelijk voorbeeld van slappe banden. Misschien ook een foto van achteren maken voor de wiki? Samen met deze opzij foto is dat een hele mooie bijdrage.