Mabon schreef:Iedereen gefeliciteerd met de veulens een ware veulenboom weer.
Ik was van plan om uitgebreidt te gaan reageren maar Brigit gooit weer roet in het eten.
Want hoeveel pech kun je hebben.
Omdat Bonnie een paar keer lelijk deed tegen Brigit waar ik bijstond heb ik de camera opgehangen om te kijken of ze het ook doet als ik er niet bij ben. Gelukkig doet ze dan normaal en niet gemeen tegen Brigit.
Vanavond weer de camera aangezet en na een uurtje hoorde ik ineens getrappel kijk zie ik Brigit nergens, maar hoor nog wel dat getrap. Ik naar de stal heeft ze zich vast gerold tegen de deur aan.
Ik haal haar weg bij de deur kijk haar na meet gelijk de temp op 38.2.graden en ik loop weer naar huis. Na een kwartier weer getrappel. ik ga er heen en ja hoor ze ligt weer vast. Weer op de benen gezet maar ze ging direct weer liggen en rollen dus weer de DA gebeld. (Ik kan wel een 10 rittenkaart bij hem afnemen dit is de 4de keer in 2 weken tijd alleen voor het veulen)
Da kwam er gelijk aan heeft mevr dus koliek. Ze heeft nu een injectie gekregen en lijkt hier erg van op te knappen. Vannacht moet ik haar via de camera in de gaten houden en bij onraad weer bellen.
Jeetje wat een pech! 
Ik ga weer voor haar duimen!