Zo eindelijk tijd om te reageren na een paar dagen , begint alweer goed met me... Meld me net weer aan , gelijk weer druk bezig met van alles en nog wat
Dus ik reageer even in vogelvlucht op dingen die gevraagd zijn , moet anders een dikke 15 pagina's bij reageren 
@ Stef :
zwaait vrolijk terug naar de overbuurvrouw 
@ Frenia : Onze merries zijn idd gelijktijdig gedekt , maar ik hou de 340 dagen telling aan 
En vreemde mannen die ineens onder je paard hangen
Die heb ik hier gelukkig niet 
Nicole288 schreef:Shayla: Dat hoor je niet veel, dat ze nog zo lang vrolijk blijven door lessen. Het wordt haar eerste veulen?
En het moet zeker even gezegd, wat een uitgebreid profiel heb jij, echt leuk! Geweldige beestenboel bij julie
Waarschijnlijk word het wel haar eerst veulen , maar ik durf dit niet met 100 % zekerheid te zeggen. Ze is geïmporteerd uit Engeland vandaan en op de videoband die ik van de handelaar gekregen heb zie je haar staan in het weiland met toch wel een uier eronder.
Bedankt voor het compliment over m'n profiel 
Citaat:
Oja trouwens, hoe groot zijn de stallen waarin jullie merries bevallen????
Shay bevalt gewoon in haar eigen stal , van 3,50 x 3,50
Mazzel Meid : Veulen van Shak voelen bewegen 
Citaat:
Wat hebben jullie allemaal klaar staan bij een geboorte?
*zaklamp
*telefoon + nummers
* handdoeken
*schone emmers
*ontsmettings middel voor de merrie en voor navel van het veulen
*glijmiddel
*staart bandage
*touwtjes om evt. een handje (of beentje) mee te helpen
* m'n vriend
, fototoestel en filmcamera
Hier liggen de namen voor zowel een hengst als een merrie ook al klaar (een paar maanden al
)
Shay is vrij "vroeg" gedekt omdat het de eerste keer was bij ons , ik wou toch zekerheid hebben dat als het niet in 1x raak was , dat ze dan toch niet een laat veulen zou krijgen. Maar het was de eerste keer gelijk raak 
Dreeka : Sterkte met je schoonvader 
Quirinake : Spannend hoor ! 
amandakè : Lief hoor die lammetjes
Hier hebben er ook al 7 gelamd in 3 dagen tijd , morgen even een paar foto's schieten
En dan nog 116 te gaan 
Verder heleboel foto's gezien van buiken , uiers en papa's 
Dan ga ik ook maar even met Shay's beebies papa showen

Ook even een update van deze kant :
Shay d'r uier was v/d week ineens weg , hingen alleen nog 2 theezakjes
Maar hij is weer terug gekomen.
Verder is ze al vanaf donderdag niet te genieten
Ze begint het geloof ik een beetje zat te worden.
Ben zelf druk bezig met het huisje wat we hebben en met de voorbereidingen voor de bevalling 
4 maart birth alarm ophalen en v/d week gaan we de caravan in de schuur parkeren , kan ie een beetje opdrogen voordat ik erin trek