Allemachtig wat gaan jullie snel!
Vanmorgen ging in alle vroegte (lees: 7 uur) mijn telefoon, het duurde maar even, hij ging maar 2x over ofzo denk ik dus ik had zoiets van "als het belangrijk is bellen ze vast nog wel eens, idioten om 7 uur smorgens
"
2 tellen later een smsje, nou toch maar even gelezen staat er "het veulen is er" dus ik meteen rechtop, het zal toch niet >;)
Dus nog maar een keer goed gekeken was het van een vriendin wiens merrie 18 april was uitgerekend, die heeft gister een prachtig mooi merrieveulen eruit gepoept.
Donkerbruin, 2 witte achterbenen een kol en een sneb, ben meteen gaan kijken, foto's volgen z.s.m.
Updateje over Nancy.. ik natuurlijk meteen helemaal in de stress.
Banden zijn wel lossig en ze heeft wel wat uier, en haar kling is wat opgezet.. maar niet zo extreem dat ik nog denk: ja het komt vannacht (maar dat dachten zij ook niet).
Pff ik hoop maar dat ze gewoon normaal gaat kegelen en daarna (met mij erbij) dat veulen eruit werkt; dan ben ik gelukkig.
Vanavond was ze wel extreem aanhalig, de hele tijd hinniken, ze is zelfs uit de bak ontsnapt.. nou dat is echt een eeuwigheid geleden en ze liep echt met haar ziel onder haar arm (voorbeen) over het terrein..
Maar goed hier dus nog niks..