Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
imani_abby schreef:Gefeliciteerd Nieky, knap veulen hoor!!
Net update gehad van de kliniek. Ze is stabiel momenteel, ze heeft heel de nacht goed gegeten. Straks wordt het veulen nogmaals gecontroleerd via de echo. Haar lactaatgehalte in bloedonderzoek was al veel beter, en de waardes van de nieren worden vanavond nog eens getest. Dus hopen dat die dan ook zakken. Het is een taaie zei de dierenarts van de kliniek. Ze heeft alleen nog niet gemest, maar dat wordt in de gaten gehouden. Ik moet deze namiddag zelf naar de gyneacoloog en dan rijd ik door naar Gent hopelijk weet ik dan nog iets meer.
Luna2006 schreef:Gefeest met de 2 dames!!
@suzy goed dat je de DA hebt geappt, voor een grote is dit idd wel heel vroeg!
Belle heeft last van haar baby. Waar ze anders nooit liggend slaapt heeft ze vannacht meermaals volledig plat gelegen en flink ah pompen.
[ Afbeelding ]
_Jelske schreef:imani_abby schreef:Gefeliciteerd Nieky, knap veulen hoor!!
Net update gehad van de kliniek. Ze is stabiel momenteel, ze heeft heel de nacht goed gegeten. Straks wordt het veulen nogmaals gecontroleerd via de echo. Haar lactaatgehalte in bloedonderzoek was al veel beter, en de waardes van de nieren worden vanavond nog eens getest. Dus hopen dat die dan ook zakken. Het is een taaie zei de dierenarts van de kliniek. Ze heeft alleen nog niet gemest, maar dat wordt in de gaten gehouden. Ik moet deze namiddag zelf naar de gyneacoloog en dan rijd ik door naar Gent hopelijk weet ik dan nog iets meer.
Dat is al voorzichtig positief nieuws. Heb je inmiddels weer wat gehoord?
[/b]
Knolselder schreef:Imani ze staat er idd wat suf bij. Hoe zit het als ze nu gaat bevallen? Gezien het aantal dagen dracht… kan ze zoiets wel aan om die arbeid te voltooien?