Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Janinevv schreef:Haha kiko dat zou asociaal zijn als we voor drongen

ruin die naast haar staat, dus als ik er iets tijdelijks tussen maak moet hij er niet bij kunnen. Want dan weet ik wel hoe dat afloopt haha!

Mocht je veulen toch koliekerig blijven of echt slecht mesten kun je misschien vragen aan de veearts voor parafine. Dit kun je met een spuit voeren. Wij hebben 2x een veulen gehad met ernstige verstopping en moesten dit toen ook voeren ( als het lukte anders werd het sonderen bij ons maar het lukte goed). Of als ze veel last hebben kijken voor Colosan, dit mag aan veulens gevoerd volgens de verpakking maar overleg altijd even met de veearts. Ik zie Izzy overigens ook niet mesten en ze heeft ook geen vieze kont. Maar zolang ze niet koliekerig tonen is er idd geen reden tot zorgen.
Je merrie heeft een heel leuk hoofdje
Ben benieuwd hoe lang Wild thing het nog rekt. Je zou zeggen dat het niet meer lang kan duren zo.
Als eerste uitgerekend voor maart maar als laatste van maart bevallen ofzo haha.
Alleen soms heb ik echt geen tijd maar dan plaats ik alleen het lijstje even. Fijn dat Mira zo fit is, ze is van voren gezien ook al een flinke skippybal
. Wel heel leuk en zo is ze ook in conditie voor de bevalling.
Fijn zo een nachtdienst, handig voor camera te kijken
Giv ziet er goed uit
De moeders die veel te beschermend zijn en dan echt aanvallen naar de muur en niet rustig aan doen. Ik zou er op zijn minst dekens tegen hangen zodat ze ze niet meer ziet, dat scheelt al een hoop.
Wordt een mens spontaan vrolijk van haha. Je dames zien er super goed uit. Minthe is flink groot valt mij nu op
Fleur hier maakt mij ook soms gek hoor. Vaak heel onrustig gedrag maar uier zegt nog niks hier. Toen Amy haar eerste veulen kreeg was ze 2 weken onrustig alsof ze ging bevallen
Gillend gek werd ik ervan om constant op high alert te staan haha.
Ze staan allemaal precies stil kwa ontwikkeling. Enige wat opvalt is dat amy en Fleur echt bizar veel liggen en vaak heel geïrriteerd zwiepen met de staart. Donderdag heb ik de volgende 2 merries veilig. Dan spreid je al wat met de dekkingen en dan gaan ze nog allemaal tegelijk dadelijk
Als wild thing bevalt van am_horse sta ik met 3 merrie's bovenaan de lijst hahah
Phileine83 schreef:Maken jullie de tralies ook weleens dicht in verband met beschermend gedrag t.o.v. buurpaarden? Mijn merrie kan er nu al niet tegen wanneer de buurman kijkt. Ik maak me daar een beetje zorgen om, omdat haar moeder vroeger ook wel over het veulen vloog ter bescherming![]()
Ik weet niet of ik dat tzt met een deken ga doen of al eerder met rubber matten. Iemand ideeën?

hopelijk blijft het nu goed gaan en kunnen jullie gaan genieten
Schofthoogte 162. Maar haar kont is alweer hoger
Ik ben het er niet mee eens haha! Hmm je planning met verspreiden heeft niet echt geholpen zo te lezen. Ik ben ook wel nieuwsgierig naar je veulens! Qua mest eten op die leeftijd weet ik het niet. Ik heb het ze ook wel eens zien doen en mij geen zorgen om gemaakt. Is ooo vanzelf weer gestopt
Is dat een konik?

Ik ben ook blij met hoe ze er nu uit ziet
Is er al een veulen bij jou?
Uier is wel echt vol zeg!
Gefeliciteerd. En wat een geweldige foto