Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Die appeltjes heeft zijn moeder ook heel veel, ik hou daar echt van! 
Symke schreef:NibbitLotus
Onze Rosalie is een nakomeling van Peru's Argument uit onze KWPN merrie van Equador x Ixion, als goed is allround met iets meer dressuur. We gaan het zien!
Wat is jouw merrie gaaf gestipt!
Ik vind Sammie ook echt een plaatje. Ik houd ervan als ze wat ouderwetser zijn qua bouw.
Ik wil eigenlijk niet meteen weer dekken, vriend wil dat wel (terwijl hij eerst helemaal niks van fokken moest weten
). Ik wil ze het liefst eerst oppakken en hopelijk wat wedstrijden mee rijden. Maar we gaan het zien, wie weet komt er zo'n "perfect" veulentje uit dat ik wel overstag ga.
Einde van het jaar maar weer eens rondmailen welke hengsten de stallen beschikbaar hebben en hoe veel ze gaan kosten
NibbitLotus schreef:Symke schreef:NibbitLotus
Onze Rosalie is een nakomeling van Peru's Argument uit onze KWPN merrie van Equador x Ixion, als goed is allround met iets meer dressuur. We gaan het zien!
Wat is jouw merrie gaaf gestipt!
Gaaf hoor! Is ze nu ook weer dragend van een Appaloosa? (Kom wat later het topic binnenvallen dus niet overal van op de hoogte haha).
Onze ruin van 26 is een Ixion, bloed hoor je niet vaak! Heeft die van jou ook zo’n bijzonder karakter? Die van ons is een vreselijke zenuwpees.
en bedankt voor je compliment
Grappig dat je Shiloh het leukst vond, dat was de 'normaalste' van allemaal, simpel bruin met minimaal wit

Qua kleuren en soorten leer samengesteld met mijn buurvrouw die voor Ghost werkt. Ik wilde al een tijd een boomloos zadel, want met een merrie die geregeld drachtig is, krijg je een boomzadel natuurlijk nooit voor langere tijd passend. Ik ben er zo blij mee! Alleen mijn stijgbeugels er nog aan hangen en dan kan die grasbuik weggegaloppeerd worden
(buikje is 105 dagen oud)
Denk dat er in de winter ook nog wel genoeg mensen zich hier melden.
Jammer dat mijn merrie geen palomino kan geven samen met hem
Blije merries
leuk om te zien
Gefeliciteerd
aanhouder wint 
Zodra ze drachtig blijkt is de eigenaar de eerste die het hoort. Al laat hij haar nog 3 maanden hier staan, ik vind het allemaal wel best. Al verwacht ik dat hij haar laat overvliegen zodra het kan.
Ben er niet bekend mee , met het vliegen enzo. Hopelijk gaat alles goed straks met verhuizen!