Ik zou ongeacht of het veulen wel of iets is wat je wilt, een ander huis voor haar zoeken.
Ik denk nl niet dat jullie beide er gelukkig van gaan worden om haar aan te houden.
Of het moet als fokmerrie zijn.
Maar dat is mijn bescheiden mening

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Fotsy schreef:we duimen voor je mee en ik zou ze dan ook wegdoen en je een andere aanschaffen, juval
jammer toch altijd dat mensen anderen voorliegen, ik zie dit ook wel tussen de particulieren maar gelukkig kan ik van de foto's duidelijk aflezen dat dit niet altijd waar is.
zo laatst zag ik een foto staan van een atje, volgens eigenaars cremello, bleek niet kleurgetest, dus wie zegt dat ze cremello is, geen papieren, vraag je of ze wel braaf is en jahoor, alleen was hun zoon op de foto de pony helemaal nog niet ontgroeit. Dan weet ik al genoeg natuurlijk. Zo kan ik ook een foto nemen en men dochter er even opzetten.
De pony's die ik al heb verkocht, weten de mensen duidelijk wat voor vlees ze in de kuip hebben, heb zelf eens eentje teruggehaald. Had nogthans duidelijk gezegd dat deze niet geschikt was maar ze waren 'verliefd'. Mensen zijn me achteraf zo dankbaar geweest met wel de juiste pony voor hen.
linda2008 schreef:Vroeg ik me ook af; een dubbele verdunning herkennen is toch niet enorm lastig? Of zou je dan alleen cremello willen en geen perlino ofzo?
Mijn hengst is ook verkocht als cremello, na test bleek hij perlino, maar goh ik kan me goed voorstellen dat mensen zomaar niet weten of het nu een cremello of perlino is.